NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 26, 2019, 08:52:49 PM » |
|
Inter Milan trøjer børn McGregor og Diaz, henholdsvis 27 og 30, vil slug det ud med anden gang på UFC 202 den 20. august. Meddelelsen om rematch blev mødt med skepsis fra nogle blandede kampsportsfans, som troede, at UFC bøjede sig til McGregors krav om at tillade ham at hævne sit eneste nederlag i kampagnen. Rogan er uenig med disse kritikere og mener, at en øjeblikkelig omstilling mellem parret giver fuld mening. Han talte om den seneste rate af Joe Rogan-oplevelses-podcasten, og sagde: Men vil du ikke lade ham, hvis du Inter Milan trøjer børn vil lave masser af penge? Men det er ikke bare det, kejseren er blevet slået ned, okay? Så nu er han blevet udsat for, at nogen har slået ham. Så her er sagen, hvad vil du tjene penge? Fordi hvis du vil tjene penge, gør du den største kamp du kan lige nu, mens han S er blevet udsat. Og den største kamp er helt sikkert. Og når jeg siger at være udsat, mener jeg ikke, at han ikke er talentfuld, mener jeg udsat for, at han er et menneske, og at han kan tabe. Og det sker med hver fighter. De mister, og når de mister folk, går de åh, du kan være beat. Du ved, vi har det med Anderson Silva, vi har det med Mike Tyson. Efter Mike Tyson kæmpede Buster Douglas var det en anden PSG trøjer børn verden, alle var som åh han er menneske. Så siger jeg ikke på en respektløs måde. Men han blev eksponeret, han tabte, han blev choked ud, han blev slået op Roma trøjer børn på jorden og så blev han choked ud, hurtig. Så det er ikke en uundværlig perfekt fighter, som er utroligt holdbar, som kan tage straffen som ingen mand. Der er mange af disse fyre i UFC, der er herre som i UFC - som Robbie Lawler Utroligt holdbart, Du Kan ikke sætte ham væk, det sf ***** g svært at sætte den fyr væk. Vi taler ikke om det, vi taler om en fyr, der blev skudt op for at være åben, vi blev taget ned, slået ned på jorden og kvæget bevidstløs - hurtigt bagefter. Så, okay, hvad gør du? Kunne det ske med Dos Anjos? F ** K ja det kunne. Don Anjos kunne banke ham ud. Du ved aldrig, Conor McGregor har det slag. Men du er nødt til at sætte Ham imod Nate igen. Fordi det er en stor penge rematch og fyren han er uovervindelig og vilde Celtic warrior karakter, uhhhh, at alt er væk.
|