Bone and Joint Health
October 20, 2025, 11:25:01 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic:  (Read 122 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: February 01, 2019, 05:39:40 AM »

Arsenal tröja barn Ruben Loftus-Cheek räknar Chelseas 18-årige kommer att göra sin Blues debut i onsdagskvällen S Champions League-konflikten med Sporting Lisbon vid Stamford Bridge. Det är en dag som den höga mittfältaren har väntat på sedan han var ett barn på gymnasiet. Inte sedan skipper Terry, som firade sin 34-årsdag på söndagen, har en akademisk examen verkligen gjort sitt märke på högre nivå för Jose Mourinhos sida. Terry har Napoli tröja barn blivit kvittad med kvalifikation från Group G redan säkrad och förra säsongens FA Ungdom Cup vinnande kapten är redo att komma in i rampljuset. Loftus-Cheek sa: Det är fantastiskt för mig. Jag har varit här sedan jag var åtta så att bara träna med första laget är bra för mig. Jag har sett Chelsea sedan jag var barn på TV i hopp om att jag en dag skulle kunna spela på Stamford Bridge. Vi är alla väldigt mycket glada över Napoli tröja barn att träna med första laget och få chansen att leka med de stora killarna där ute. Jag möter de flesta, särskilt John, som är en förebild för mig och någon i akademin. Vi letar efter honom och Drogba, seniorer i truppen, som hjälpt mycket. När du går ut där för första gången kan det vara skrämmande men det handlar om att ta det i din stride. Du måste vara säker. Var inte rädd för att prova saker du tränar med. Det är en bra grupp för tillfället men jag tror att vi har en bra talang att komma igenom. Det Juventus tröja barn kommer inte bli lätt att bryta igenom med den truppen, men du kan inte komma någonstans nära. Mourinho bekräftade på tisdag att Loftus-Cheek skulle få sin debut mot Sporting och säger att det blir ett bra tillfälle, inte bara för honom, utan för klubbens akademi. Han tillade: Ruben som första gången tränade med mig var 18 månader sedan I det här ögonblicket, under de senaste två eller tre veckorna, har han tränat varje dag. Så, på 18 månader tror jag att han kommer ihåg varje ord eller feedback han har haft i första lagets utveckling. Denna stabilitet är viktig. Folk i akademin känner att de arbetar för något, varför imorgon, en annan pojke som anlände till Cobham vid åtta, inte är en Rubens dag men akademiedag. Terry, Eden Hazard och Willian kommer inte spela någon roll efter att ha Afforded a Rest av Mourinho men toppscorer Diego Costa kommer att spela när han fortsätter att bygga upp sina träningsnivåer. Efter uppbyggnaden, matchday action och post-game reaktion från Chelsea V Sporting Lissabon här på GetWestLondon. JillQmlvp fodboldtrojer born RomeoNoe
 IsidroEnd Francinem
 KarlPerre [url=http://www.cantakoy.com/user/profile/53947]fotballdrakter barn
ZaraShimi
 MabelFiel CaridadBo

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: