Bone and Joint Health
April 21, 2025, 08:43:08 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bayern Munche tröja Ett av de mest spännande spelen i säsongen hamnade i 3-3 ritar på Estadio Sanch  (Read 78 times)
Marion4043
Newbie
*

I'm Kristine and I live in Enschede. I'm interested in Physical, Meteorology and Japanese art. I like travelling and reading fantasy.

View Profile
« on: January 26, 2019, 10:43:47 PM »

Roma tröja Ett av de mest spännande spelen i säsongen hamnade i 3-3 ritar på Estadio Sanchez Pizjuan, men Real Madrid-tränaren Zinedine Zidane var tvungen att börja sin presskonferens svara på en fråga om fotboll utan om fläktbeteende, och han fördömde delar av Sevilla stöd som riktade Sergio Ramos med fula chants. Trots att komma in i matchen med en 3-0 fördel från det första benet, blev Real gjord för att svettas genom mötet och erkände tidigt innan Liverpool tröja de hittade sig 3-1 ner med nästan 15 minuter kvar. Det underskottet sänktes till 3-2 på grund av en nonchalant Sergio Ramos panenka straff, vilket ledde till några olyckliga chants från några av de Sevilla troende, innan Karim Benzema avslutade comebacken med ett fantastiskt mål i 93: e minuten. Jag är inte Bayern Munche tröja nöjd med de förolämpningar som syftar till [Sergio] Ramos , sa Zidane i sina kommentarer efter matchen. Det gör självklart att han gör ont för att höra dessa förolämpningar med tanke på att han brukade spela här, han är här och han har alltid sagt trevliga saker om Sevilla. Jag har inget att säga till honom om hans målfest. Han har inte gjort något fel. Franskmannen medgav att Sevilla var den bättre sidan på natten. Spelet var väldigt komplicerat. Sevilla spelade bra och förtjänade mer än en rita idag, sa han. Vi saknades på vissa områden men vi uppnådde fortfarande en ränta, så vi förtjänar att gå igenom de två benen. Den Bayern Munche tröja 44-årige kommer nu att få sina avgifter redo för en tredje match på 11 dagar mot Jorge Sampaoli, en LaLiga-sexpekare mellan lag som ligger i första och andra positionerna i ligabordet. Vi drabbades mycket idag, och vi måste lida här igen på söndagen framför dessa fans, sa han. Jag är inte säker på hur vi ska ordna på söndag, men det jag är säker på är att vi kommer att bli lida igen, och vi måste förbereda oss för det.

Feel free to surf to my web page :: Real Madrid tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: