Arsenal trøje QPR har annonceret en omstrukturering af deres coaching-opsætning efter afslutningen af Harry Redknapp som manager, med Les Ferdinand som navngivet direktør for fodbold. Ferdinand, der vendte tilbage til vicemandens ansvar for det første hold sammen med Chris Ramsey og Kevin Bond, da Redknapp trådte af. Nu er Ferdinands rolle blevet omdefineret med ansvar for hele fodboldafdelingen, formanden Tony Fernandes meddelte tirsdag Tidligere Tottenhams hovedtræner Tim Sherwood, som arbejdede sammen med Ferdinand og Ramsey på White Hart Lane, er den store favorit til at lykkes Redknapp. Ferdinand har allerede foretaget betydelige forbedringer af klubbenes fodboldfilosofi siden hans tilbagevenden - og bestyrelsen er nu opsat på, at napoli trøje han har mere en solid rolle på alle niveauer, især inden for rekruttering, der arbejder arsenal trøje tæt sammen med den første Team, QPR sagde i en erklæring. Fernandes fortalte
www.qpr.co.uk: Jeg har været rigtig imponeret over jobbet. Jeg er opsat på hans rolle at udvikle, fodboldafdelingen, fra akademiet til første hold. Dette er en ny strategi for os. Vores rekrutteringspolitik på QPR skifter Vi ønsker at udvikle en filosofi om at købe unge, sultne spillere Us. Premier League overlevelse er vores prioritet på mellemlang sigt, så med barcelona trøje hensyn til stil, fra akademiet opad, for at skabe en kultur og filosofi i klubben, som QPR-fans kan være stolte af. Les blæser blåt og hvidt og arbejder tæt sammen med første hold og akademi ledelse, især i rekruttering, han vil spille en central rolle i at flytte os fremad i de kommende måneder og år. Tidligere England, QPR, Tottenham og Newcastle-angriberen Ferdinand glæder sig over hans seneste udfordring. Jeg har for QPR, sagde den 48-årige. I tæt samarbejde med Tony og bestyrelsen kan jeg forsikre QPR-fans om, at de er desperate for at skabe en varig arv på Loftus Road, og rollen som direktør for fodbold vil være yderst vigtig med hensyn til hvor vi vil tage denne klub i fremtiden. Nogle af de ledelseskurser, jeg har overtaget de sidste par år, havde en rolle som dette i tankerne, så jeg kunne ikke være mere glad. Redknapps afgang blev tilskrevet et behov for knæoperation, på trods af rygter om konflikt over overførsler.