Bone and Joint Health
October 13, 2025, 10:04:22 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Lazio tröja barn Adebayo Akinfenwa har bett om ursäkt till Callum Kennedy efter att ha straffat hon  (Read 171 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 26, 2019, 11:47:24 PM »

Napoli tröja barn Adebayo Akinfenwa har bett om ursäkt till Callum Kennedy efter att ha straffat honom i AFC Wimbledons döende ögonblick 2-0 slutspel på Plymouth The Beast var desperat att avsluta sin tid på klubben efter att ha hittat sitt kontrakt. Förnyas före matchen, och han vann argumentet med Kennedy innan han skickade sin straff, vilket var nästan sista matchens slut, till nätet för att försegla seger och befordran till League One på klubbens 14: e födelsedag. Han sa: Callum Kennedy och jag har en utbyte av ord. Jag tog straffet sista gången för att ge till lilla Toyosi Olusanya mot Newport County. Jag sa att han kunde ha nästa. Men med att prata med gaffer och veta det är jag mitt sista match där det är inget bättre sätt att Lazio tröja barn skriva ut med scoring på Wembley. Jag måste be om ursäkt för Cal efteråt men vi är coola. Akinfenwa pratar före spelet av hans önskan att begrava sin straffavers demoner med Swansea mot Barnsley för 10 år sedan och den framgångsrika spotsparken gjorde just det. Han tillade: Det har dödat de demonerna 100 procent. I ryggen var jag nervös. Jag kan ha sett lugn men jag var nervös. Det dödade demonerna för 10 år sedan. Det är alltid trevligt att lägga det i sängen och Roma tröja barn se uppåt. Odjuret avslöjade också att befordran skulle vara körsbär på toppen av sin tid med Dons och han höll klubben alltid A Placera i hans hjärta. Trots att jag inte spelade så mycket som jag skulle, svarade han aldrig mig. Det är fotboll. Jag har varit i det här spelet länge. Hur kan jag begrudge något när jag har scoret på Wembley. Det har hänt. Vi delar vägar och jag talar aldrig illa om gaffer. Han vill gå i en annan riktning och så vara. Han är chefen som jag hoppas att han vann inte talar illa om mig Vi har ett bra förhållande Det är vad det är Nästa år kommer jag att vara där jag är. Han fortsatte: Jag mår bra. Passar. Jag vill inte att säsongen slutar. Vi blir inte överbildade. Jag mår bra så jag har några år i mig. Akinfenwa var också full av beröm för Wembley målskytt Lyle Taylor och unsung hjälte Tom Elliott för det arbete de gjort under säsongen. Han sa: Jag Roma tröja barn har inget annat än äkta beundran för de slående vi har här. Tom Elliott är En unsung hjälte. Lyle Taylor fick målen så att han fick rampljuset. Jag och Tom Elliott; Vad han lägger på en vecka i veckan. Promotion innebär också att AFC Wimbledon kommer att ställa upp mot MK Dons, ett lag Akinfenwa vägrar att ens prata namnet på, i ett ligaspel för första gången. Han sa: Vi är i samma liga som det laget. En del av mig kommer att sakna det. Jag skulle vilja ställa upp mot dem. Du vet vad jag säger? Jag måste prata med gaffern och ta tillbaka mig för de två matcherna. Det är en vacker sak. Det betyder så mycket för våra fans. Det betyder så mycket för dem. Att vara upp mot dem nästa säsong. Det är sex kampanjer om 12 år. Kom igen nu. Det är en vacker historia. Vår chef förtjänar mycket kredit. Progression är nyckeln Det är vackert. Och som hans sista budskap till supportrarna, avrundades Akinfenwa av Säger: Vi har befordrats älskling. Ha ha!

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: