Otilia74J8
Newbie

Hello from Australia. I'm glad to came across you. My first name is Taylor. I live in a town called Adare in nothern Australia. I was also born in Adare 27 years ago. Married in September year 2010. I'm working at the college.
|
 |
« on: January 27, 2019, 12:26:19 AM » |
|
Arsenal trøje Pep Guardiola fejrede Manchester Citys straffesparkskonkurrence sejr over Leicester City for at sikre et sted i semifinalen i Carabao Cup og udvide deres ubesejrede løb til 27 kampe, men spanieren udelukket kategorisk muligheden for at hans hold kunne trække sig ud af en hidtil uset firedobbelt. Selv om byens manager var fuld af ros for sine spillere og udpeget Claudio Bravos bidrag, der reddede Riyad Mahrezs straf efter Jamie Vardy også havde savnet fra stedet, nægtede han at underholde ethvert forslag om, at hans hold kunne vinde Carabao Cup, FA Cup, Premier League og Champions League i samme sæson. Det kommer ikke til at ske. Selvfølgelig ikke, sagde han. Kom nu, det er ikke rigtigt. Arsenal trøje Det vi lever er ikke rigtigt. Situationen for at vinde 16 eller 17 kampe i træk i ligaen og kvalificere sig til Champions League før vi er færdige med gruppestadiet, og nu spiller vi her med mange unge spillere, det er ikke normalt. I fodbold du drop point og du mister konkurrencer. Jeg tænker ikke på hvor mange titler, jeg tænker på det næste spil. City syntes at have kvartfinalen synet op i normal tid kun for Bobby Madley, dommeren, til at tildele Leicester en kontroversiel straf i det 97. minut, da han straffet Kyle Walker for en fejl på Demarai Gray, som syntes at gå til jorden ret let. Walker blev senere booket til dykning, og Ilkay Gündogan modtog også et gult kort til simulering. Guardiola, der havde markeret et meget forandret byhold, var tydeligt forstyrret på straffen, men Juventus trøje bagefter foretrak han at reflektere over, hvordan hans spillere reagerede. Hvad er vigtigt er, hvordan vi reagerede. Uanset om det var en straf eller ej, er dommeren der og tvet er der, så det vigtige er, hvordan vi reagerede. Vi kunne være gået ned, fordi det var sidste øjeblik, og det var svært, især med mange unge spillere. I en mærkelig hændelse i anden halvdel forsøgte en fan at konfrontere Guardiola i hans tekniske område kun for stewards Napoli trøje til at gribe ind og forhindre supporteren, der mistede sin fod, fra at komme i kontakt med bychefen. Jeg tror, han ville have min skjorte, sagde byens leder. Jeg var sikker. Måske næste gang skal han bære bedre sko.
|