CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.
|
 |
« on: January 27, 2019, 01:15:03 AM » |
|
Arsenal trøje Paul Cook indrømmede, at alt faldt Wigan Athletics måde, da de besejrede Bournemouth i en tredje runde replay igen for at fremkalde minder om deres 2013 FA Cup-triumf. League One-lederne optog en 3-0 sejr over Kirsebær på DW-stadion efter at Samy Morsys tidlige strejke blev tilføjet til mål hurtigt efter hinanden fra stedfortræder Dan Burn og forsvareren Callum Elder. Det var Bournemouth, som Wigan besejrede på dette stadium på vej til at vinde trofæet, da en top-flight side for fem år siden, selvom deres chef Cook understregede, at de måtte betragtes som en liverpool trøje anden kedel fisk nu er de i tredje niveau. Fortalte, at det var Bournemouth, som Wigan slog i starten af deres Cup runde i 2013, svarede Cook: Jeg elsker den ene, mig! Jeg synes, det er blevet nævnt, men jeg tror, der er en kløft i klassen mellem hold nu. Hvis West Ham (Wigans fjerde runde modstandere) skulle vende op med alle deres førstespilspillere, er vi ikke dumme, vi ved hvilken type spil vi ville være til. Vi er glade for at vinde. Det er et fantastisk spil, West Ham er en stor klub med massiv støtte. Jeg er sikker på, at de vil rejse her i stort antal. For os er det en god afledning fra ligaen, men intet kan forringe vores hovedmål, der forsøger at blive fremmet denne sæson. Spil går til dig nogle gange. Alt er væk vores vej. Vi kan nyde natten, det er en god sejr for os, men scoreline, efter min mening, var meget smigrende for os. Bournemouth havde kæmpet tilbage fra to mål ned i det første møde på Vitality Stadium for at tvinge et replay, men de manglede den slags leverkusen trøje kampånd på en elendig aften. Bournemouth-manager Eddie Howe hævdede, at han ikke havde nogen beklagelse om at lave otte ændringer til hans hold, idet han erkendte, at han var forkert at skifte alle 11 spillere til deres tredje runde udgang til Millwall sidste år. Howe erkendte dog også, at de, der blev bragt ind på DW-stadion, havde gjort lidt for at tvinge sig ind i hans tankegang for lørdagens tur til West Ham. De spillere, jeg valgte, er de vigtigste regelmæssige Premier League spillere, der har gjort det så godt for klubben i lang tid, sagde Howe. Hjalp dette? Tak for din feedback. Jeg tog ikke nogen større risici med holdvalg og Wigan lavede også ændringer. Vi kan ikke bruge det som en undskyldning. Jeg tror, at ændringerne sidste år definitivt påvirket resultatet, jeg ville være den første til at indrømme det. I år nej. Jeg tror ikke, jeg kan se på holdet og fortryde nogen af de spillere, der spillede. De fleste har gjort det så godt for mig i lang tid. Virkeligheden er, at de ikke udførte. Hver gang du sætter på trøjen, er det en mulighed for dig at imponere og sørge for at gøre mine beslutninger til det næste spil hårdere. Jeg tror ikke mange gjorde det. Wigan tog føringen, da Ryan Colclough fandt Will Grigg med et kryds milan trøje i nærheden, og selvom hans flick blev opbevaret af Artur Boruc, blev Morsy gemt væk igen. For deres anden Burn scorede via tværstangen. De satte slipset i seng, da Max Powers kryds til bagsiden blev mødt af venstreback Elder, der løber på tværs af mål i det fjerne hjørne.
|