Bone and Joint Health
October 14, 2025, 01:57:16 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Leverkusen trikot Liverpool har aftalt en £ 100.000-en-uge aftale med Jordan Henderson, Daily Teleg  (Read 171 times)
HectorB529
Newbie
*

My name is Cody (49 years old) and my hobbies are Rock climbing and Freerunning.

View Profile
« on: January 27, 2019, 02:29:51 AM »

Hamburger trikot Liverpool har aftalt en £ 100.000-en-uge aftale med Jordan Henderson, Daily Telegraph rapporten. Den 24-årige har stallet på friske vilkår i de seneste uger, men han forventes nu at lægge papir i slutningen af ​​ugen. Henderson, der forventes at erstatte Steven Gerrard som kaptajn, har accepteret at forpligte sin fremtid til Merseysiders indtil 2020. Det hævdes, at samtaler blev indpakket før FA Cup-halvfinale nederlag til Aston Villa. Daily Express hævder Manchester United er tæt på at trække en £ 80m BVB trikot triple deal. Memphis Depay forventes at komme fra PSV til £ 25m efter at den nederlandske klub bekræftet Louis van Gaals interesse. Southampton backback Nathaniel Clyne er den næste tippet for at gøre flytningen til £ 20m. Endelig planlægger United at mødes Bayern München trikot Borussia Dortmunds £ 35m-pris for den centrale forsvarer Mats Hummels. Chelsea har åbnet forhandlinger med Atletico Madrid over et træk for Koke, ifølge Metro. Den spanske midtbanespiller er efter sigende blevet undersøgt af Blues i de seneste måneder, og forhandlingerne er nu begyndt mellem de to klubber. Der forventes en sommeraftale - men Koke skal koste op til 46 mio. £. Jose Mourinho kunne endda tilbyde Atletico-tidligere forsvareren Filipe Luis at sætte sagen på spil. Lukas Podolski er på vej til at vende tilbage til Arsenal om sommeren - selv om han er på udlån til Inter Milan i anden halvdel af denne sæson. Når jeg går tilbage tror jeg jeg har mulighed for at spille der, fortalte han Daily Mail. Jeg har et år tilbage så godt vil se, hvad der sker. Jeg har også et godt år i klubben og sammen med mine holdkammerater. . De første seks måneder af sæsonen var ikke let, det Schalke 04 trikot er derfor jeg skiftede klubber, men nu er jeg klar .

My web page ... BVB trikot
Pages: [1]
  Print  

Jump to: