Bone and Joint Health
October 14, 2025, 09:43:49 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool tröja Daniel Sturridge beskrev segern över Wales som en strålande känsla efter hans 92-mi  (Read 105 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 02:34:04 AM »

Liverpool tröja Daniel Sturridge beskrev segern över Wales som en strålande känsla efter hans 92-minuters mål behöll England i kampen för kvalificering från Grupp B. Sturridge och hans medarbetare Jamie Vardy fick de mål som såg England komma tillbaka för att besegra Wales 2-1 i Lens med paret som kom som ersättare efter att chefen Roy Hodgson tog en okarakteristisk spel på halvtid. En andfådd Sturridge försökte fortfarande smälta sin del i spelet när han hylla Barcelona tröja Hodgson och sa: Jag är tacksam för gaffern för att låta mig göra poäng och det är en vacker känsla att representera ditt land i rivaliteten mot en annan stor Land. Det är en strålande känsla. Liverpool-anfallaren tillade: Det är galet. Det är bara ett spel i gruppen så vi får inte bli alltför upphetsad. Att uppleva denna atmosfär och sammankomst är en fantastisk känsla. Frågade om han skulle vara i den första XI mot Slovakien på måndag, sa han: Det är gaffers beslut. Mitt jobb är att gå ut och utföra det bästa jag kan i varje spel när jag får protokollet. Jag är tacksam för gaffern för att ge mig möjlighet eftersom jag har stor tro på honom och jag skulle vilja säga tack vare min familj och fansen. Wales målskytt Gareth Bale, som hade givit sin sida ledningen i 42: e minuten med en långsiktig frispark, lovade att fortsätta slåss till slutet med vetskap om att segern över Ryssland på måndag fortfarande kunde se sin sida gå igenom. Jag är väldigt besviken men jag är väldigt stolt över alla. Vi gav 100% och vi kan inte göra mycket mer, säger han. Vi har fortfarande ett spel att gå och turneringen är inte över ännu. Vi fortsätter att kämpa hela vägen. Det var inte ett bra spel men vi är fortfarande i tjocka saker och vi kommer att fortsätta slåss för att kvalificera oss. En lättnad Hodgson sa: Om jag inte var inblandad i England och tittade på Wales spelar några andra motståndare jag skulle ha känt mig väldigt ledsen för dem. Men du måste ursäkta att jag inte känner synd för dem eftersom jag vill vara glad för oss själva. Men jag måste säga, speciellt under andra halvåret tyckte jag att Barcelona tröja det var en mycket dominerande prestation. Jag trodde att vi var aggressiva och väldigt djärva i vårt attackerade spel Chelsea tröja och det tog mycket otroligt bra försvar av Wales back fem för att hålla oss ute men vi har de två målen så vi går hem lyckliga. Frågade om de substitutioner han erkände: De drevs på mig kanske lite tidigare än normalt men det var alltid i våra tankar att ta med Sturridge och Vardy på fältet. Hans kapten Wayne Rooney pekade på djupet i Englands trupp och betonade att hans lagkamrater visade mycket karaktär idag. Vi vet att vi inte bara är ett 11-mansteam, sa han. Vi har 23 spelare och vi litar på varandra för att göra ett bra jobb. Jag tror att det är visat idag vilken bra trupp vi har med några väldigt spännande spelare och vi spelade några bra saker. Det är bara en bra känsla att vinna spelet som vi gjorde och med ett spel att gå måste vi avsluta jobbet på måndag.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: