Bone and Joint Health
October 14, 2025, 02:57:42 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Tottenham trøje Mark Donaldson og Craig Burley vurderer Luis Enrique på Barca. På lån Granada midtb  (Read 162 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 27, 2019, 02:56:35 AM »

Leverkusen trøje Mark Donaldson og Craig Burley vurderer Luis Enrique på Barca. På lån Granada midtbanespiller Sergi Sampler håber at vende tilbage til forælder klubben Barcelona næste sæson. Samper, 22, står over for Barca på søndag, da kamperne ser efter en usandsynlig sejr for at øge deres håb om at undgå nedrykning. Hvad jeg barcelona trøje vil, er at vende tilbage til Barca - det har været min drøm siden jeg var en dreng, fortalte han Cadena Cope radio. Det er anden gang jeg står over for Barca, og det er meget specielt for mig, jeg ved ikke, om jeg vil spille, men jeg håber jeg kan få nogle minutter. Barcelona er uden den sårede Arda Turan og La Liga topscorer Lionel Messi, som tjener en one-match. Samper, der var stærkt forbundet med Arsenal, afslørede at han kunne have forladt Camp Nou til godt om sommeren. Men han endte psg trøje med at tottenham trøje underskrive en ny treårig kontrakt, hvor hans aftale viste sin frigivelsesklausul på € 50 mio. Jeg slog tilbud fordi jeg ville forblive på Barca, og min drøm er at spille for første hold, sagde han. Samper har været i klubben siden han var seks, der gik gennem rækken og captain B-holdet sidste sæson. Havde jeg haft chancen, ville jeg have opholdt sig. De ønskede, at jeg skulle få erfaring og at vende tilbage næste sæson. Hans håb om at være en del af Barca s første hold næste sæson kunne blive hjulpet, hvis coach Juan Carlos Unzue s assistent lykkes Luis Enrique. Unzue, som coachede Sampe i Barcas ungdomshold, er en af ​​kandidaterne til at overtage, når den nuværende træner træder ned i slutningen af ​​sæsonen. Jeg ved Unzue meget godt, sagde Samper. Men det vigtige er at have en god preseason med dem.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: