Bone and Joint Health
October 13, 2025, 03:38:28 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Inter trøje Efter en overbevisende sejr i Torino, møder Real Madrid Juventus som odds-favoritten fo  (Read 100 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 27, 2019, 03:06:18 AM »

Psg trøje Efter en overbevisende sejr i Torino, møder Real Madrid Juventus som odds-favoritten for at komme videre til semifinalen, men Raphael Varane vinder ikke noget for givet. Det er ikke at sige, at slipset vil være nemt, med Serie A-ledere ud for hævn for ikke kun første ben nederlag, men også 2017 final i Cardiff. Det vil være et vanskeligt spil mod et godt hold, franskmand insisterede på pre-pressen pressekonference. De ved, at i fodbold alt er muligt, vil de komme ud at angribe for at vinde. Vi kommer ikke til at spille for en 0-0, vi vil forsøge at vinde spillet, vi ved, det vil kræve. Den centrale forsvarer vil tottenham trøje tage rollen som lederen i forsvaret i mangel af den suspenderede Sergio Ramos og kræver det bedste fra sine holdkammerater. Jeg skal spille meget godt og udføre højt niveau, sagde han om at spille uden sin sædvanlige forsvarspartner. Jeg har en klar personlighed, jeg ved, hvordan man hjælper holdet. Jeg tror ikke, det ændrer meget for vores forberedelse, vi skal være konkurrencedygtige. Jeg må liverpool trøje være som Ramos, råbe og være opmærksom på alt. Jeg ved ikke, hvem der skal spille i morgen, du kan spørge træneren, men jeg ved ikke, om han vil fortælle dig det. Spekulation har antydet, at den mest sandsynlige kandidat vil være den brasilianske midtbanespiller Casemiro, foran de som Jesus Vallejo eller Marcos Llorente. [Casemiro] spiller normalt på midtbanen, men i træning har han spillet flere gange tilbage mange gange, forklarede Varane denne mulighed. Vi ved hvordan han forsvarer, hvordan han spiller. I et spil som krævende som denne kommunikation vil være vigtig, men i dette hold er barcelona trøje der kvalitet til at spille. Hvis Real Madrid gør fremskridt fra denne runde, vil de kun være et skridt væk fra en anden finale, der kan føre til en tredje på hinanden følgende Champions League-titel, som Varane indrømmede motiverer sine holdkammerater. Ja, vi tænker over det og tror på det, indrømmede han. Vi har stor erfaring i denne konkurrence, men du skal tænke på spillet i morgen og så ser vi. Vi ved, hvor svært det er at vinde en tredje på hinanden følgende Champions League, men vi vil gå trin for trin. Varane forventes at starte for Los Blancos, op imod et Juventus-hold, som vil savne deres suspenderede angriber Paulo Dybala efter hans afsendelse i det første ben.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: