OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all
|
 |
« on: January 27, 2019, 03:20:04 AM » |
|
Napoli trøjer børn The Northants batsman, som er 22 i dag, har fortsat den rige vene af form, der så ham plundre 2706 løber i sidste sommer med fire halve århundreder i fem innings hidtil på turné. Den seneste kom på den sidste dag i Englands sidste opvarmningskamp før den første test, da han scorede 60 mod et Bangladesh Cricket Board XI i Chittagong før han gik PSG trøjer børn på pension. Det fulgte 60 og 63 for at hjælpe England med at vinde den seneste en-dagsserie og en utrolig sommer, der så ham gennemsnitlig 60,82 i County Championship, 43,36 i NatWest T20 Blast og 63,28 i 50-over-spil. Han ramte også en ubesejret 163 på sin debut for England Lions mod Pakistan A før og en fænomenal 220 af 131 bolde mod Sri Lanka, den højeste score i Lions historie. Det har været en skør få måneder, der er virkelig ingen andre ord for at beskrive det for at være ærlig, sagde han. Jeg har virkelig nydt min cricket i sommer. Alt er klikket for Liverpool trøjer børn mig og at være her er kirsebæret på toppen. Jeg føler mig selvsikker, så hvis jeg skulle spille, har jeg lyst til at jeg er klar. Der vil altid være et par nerver, der spiller i din test debut, men jeg er bare meget spændt på at komme ud der. I mangel af skipper Alastair Cook åbnede Duckett med Haseeb Hameed, men synes sandsynligvis at falde til No4 hvor han vil fylde James Vince s slot. At Napoli trøjer børn spille Test cricket er en drøm, så jeg ville ikke huske, hvor jeg slog, tilføjede Duckett. Jeg har det godt i toppen af ordren i øjeblikket, men enhver chance for at jeg tager den. Men Joe Root, der blev restaureret til en-dags-serien her, er kampen mod to-testserien. Efter at have lavet to i Englands åbningsturnering lørdag tilbragte Yorkshireman kun 24 minutter på benspinder Tanveer Haider. Moeen Ali, Ben Stokes og Jonny Bairstow - som vil gøre resten af England s top seven til den første Test - blev også afskediget billigt, da England blev kastet ud til 256 som svar på hjemme s 294.
|