Bone and Joint Health
July 15, 2026, 08:07:21 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Real Madrid trøjer børn Barcelona præsenterede officielt Ernesto Valverde som deres nye træner på t  (Read 93 times)
OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all

View Profile
« on: January 27, 2019, 03:28:16 AM »

Roma trøjer børn Barcelona præsenterede officielt Ernesto Valverde som deres nye træner på torsdag, og han gav sin første pressekonference som den mand, der var ansvarlig for Blaugrana, og diskuterede sine planer om at udvikle klubbens spillestil. Hans forgænger Luis Enrique blev ofte kritiseret for at indføre en mere direkte måde at spille på, men den nye mand har ansvaret for at spille på den måde, som Roma trøjer børn tilhængerne ønsker.  Jeg ved, at alle de andre [Barcelona] trænere har arbejdet med en fælles stil, fortalte han medierne. Tilhængerne ved om det, når de går til se deres hold, så jeg bliver nødt til at tilpasse mig. Min plan er at uddybe stilen, for at vende den igen og for at fortsætte. Jeg vil have et godt hold fra hovedspilleren, som er Lionel Messi, til alle de andre. På baggrund af forventningen og ansvaret for at coaching en af ​​Europas topklubber insisterede Valverde på, at han var opmærksom på den store skala af opgaven foran ham. Jeg ved, at kravene er meget høje, og jeg er klar over det pres, jeg er under, fordi Juventus trøjer børn stangen er blevet sat så høj af mine forgængere, sagde han. Det gør den udfordring jeg har foran mig endnu større. Jeg [og tilhængerne] skal være forenet i det Napoli trøjer børn gode og i de dårlige øjeblikke. Fodbold handler om at skabe følelser, og vi håber at gøre det. Han rørte også hans afgang fra Athletic Club og skjulte ikke, at han betragter den baskiske side hans hold. Jeg kommer fra, hvad var min livslange klub, hvilket er noget jeg må indrømme, sagde den 53-årige. Det er et eksempel på, at alle kompromitterer på en bestemt måde. Det var svært at tage beslutningen [at forlade Bilbao] efter fire år der. Jeg vil også gerne have disse forbindelser til Barcelona, ​​og det kunne være en af ​​nøglerne til at hjælpe os med at nå alt muligt. Valverde har underskrevet en toårig aftale og har allerede en travl in-tray.

Also visit my blog post :: Arsenal trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: