JosefaOof
|
 |
« on: January 27, 2019, 03:33:06 AM » |
|
Napoli trøjer McGregor hævdede den lette titel i sidste weekend i hovedhændelsen af UFC 205 med en eftertragtet sejr over Eddie Alvarez. The Notorious slog Alvarez i anden runde af sin debut i UFC 155lb debut for at skabe historie. Hans sejr over Alvarez, som ikke forsvarede bæltet, han hævdede i juli, har gjort ham til den første fighter i UFC historie for at holde to titler bayern trøjer på samme tid. Før McGregor hævdede den lette krone, Nurmagomedov, mente mange, at han var den rigtige kandidat til bæltet, gjorde det klart, at han ønskede at bekæmpe McGregor uanset resultatet af hans kamp med Alvarez. Jeg vil være ydmyg, men jeg skal snakke, sagde han efter sin tredje runde indsendelse sejr over Michael Johnson. Jeg forstår, liverpool trøjer hvor skør kraftig UFC PR-maskine er. I starten af året tappede arsenal trøjer din fyr som en kylling, nu har han et titelskud. Det er vildt. Du ved, gutter, det er sandt, det er sandt. Irland har kun 6million mennesker, Rusland har 150m. Jeg vil kæmpe med din kylling! Lad os gå med din kylling. Nurmagomedov kan være desperat til at kæmpe mod McGregor, men det lader til, at den nye lette mester har store forbehold om at bekæmpe den ubesejrede russer. Han har kæmpet en gang i de otte år, sagde han i postkampens pressekonference. For at jeg skal forpligte sig til noget som det, skal jeg se solidt bevis for, at folk kommer til at dukke op, og han er en konsekvent udtrækshandler.
|