Bone and Joint Health
July 11, 2026, 08:20:56 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Inter trøje Zlatan Ibrahimovic har børstet sidder spørgsmål om hans Manchester United, selv om han  (Read 95 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 27, 2019, 04:42:28 AM »

Milan trøje Zlatan Ibrahimovic har børstet sidder spørgsmål om hans Manchester United, selv om han ikke har bekræftet Malmø. Ibrahimovic (34) har været forbundet med en genforening med den nye United-manager Jose Mourinho næste sæson efter at have forladt Paris Saint-Germain, men hans agent foreslog i de seneste dage, at et skridt til Old Trafford er usandsynligt. På en pressekonference med Sveriges landshold på onsdag sagde angriberen: Jeg vil have, at du stadig skriver mange historier. Jeg bliver spændt, når jeg vil have dem til at lave den bedste historie. Og når jeg er træt af det, vil jeg lade dig vide, hvor jeg vil gå. Ibrahimovic tottenham trøje rejste spørgsmål om en tilbagevenden til sin hjembyklub Malmö, hvor napoli trøje han startede sin karriere og sagde, at det ikke var en mulighed. Zlatan Ibrahimovic sagde, at han nyder at læse mediernes barcelona trøje spekulationer om sin fremtid. Ibrahimovic havde drevet spekulationen om et tilbagevenden, da han fortalte folkemængden i Malmøs Swedbank Stadion mandag, at han ville vende tilbage, efter at have sat ud Sveriges venlige mod Slovenien på grund af en kalv eftermiddag. Hvad jeg mente, da jeg sagde, at jeg kommer tilbage er med landsholdet, sagde han. De vil se mig i landsholdstroppen. Sveriges største morgenavis, Dagens Nyheter, rapporterede fredag, at Ibrahimovic havde besluttet at gå på pension fra internationalerne efter denne sommer, da han vil overlade holdet til EM. Ibrahimovic, som vil vende 35 i oktober, fortalte pressekonferencen, som han endnu ikke har lavet. Det er ikke noget, jeg har tænkt på, det er ikke noget, jeg har brugt energi på. Jeg er her for at spille euroen og forberede mig på den bedst mulige måde. Jeg nyder mig selv, så længe jeg er her. Hvor længe jeg er her, ved jeg ikke.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: