Bone and Joint Health
October 13, 2025, 11:33:29 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool trøje IBF Worlds heavyweight champion forsvarer sin titel mod Dominic Breazeale i lørdag  (Read 105 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 27, 2019, 06:31:22 AM »

Leverkusen trøje IBF Worlds heavyweight champion forsvarer sin titel mod Dominic Breazeale i lørdag på Londons O2. Joshua har arbejdet med Team GBs Joe Joyce som forberedelse til sin kamp med den ubesejrede amerikaner. Og den olympiske guldmedalje i 2012 er klar til at tilbagebetale favoriet i Rio senere i sommer. Jeg elsker at hjælpe Joe, han vil have brug for noget sparring for at holde ham aktiv, sagde Joshua, der også vil arbejde i Brasilien som tv-pundit. Joe vil være i toptilstand, og han har en af ​​de bedste motorer, jeg har været set, han har slået chelsea trøje mig over hele stedet. Så jeg kan se, jeg beslutter stadig, om jeg vil få mit hoved stanset i . Det er Copacabana eller nogle holdelejr i Rio! At vide, jeg arsenal trøje vælger Rio og begynder at klage. Joshua ved, at det ikke var længe før den imponerende super-heavyweight begynder at jagte ham ned i pro-rangerne. Og det vil kun føje til Storbritanniens fremtrædende tilstedeværelse i den tunge vægt scene med WBO og WBA-mesteren Tyson Fury, David Haye og en anden stigende amatørstjerne Frazer Clarke klar til at blive pro. Gutterne kommer igennem er en talentfuld bunke - Frazer Clarke, Joe Joyce - vi har fået nogle velsmagende tungvægte i stigningen, sagde Joshua. Jeg kan se, at Storbritannien er en chelsea trøje dominerende kraft. Uanset om de bliver amatør eller bliver pro, har vi fået noget rigtig godt talent at komme igennem. Ting kan kun blive bedre, især fordi det ikke er som vi kommer til slutningen af ​​vores karrierer. Vi er kun midt i vores karriere. Folk kommer til at have en lang og fornøjelig tid med os tungvægter at være omkring. Joshua baserer sig stadig på GB Boxing s træningsbase i Sheffield, selvom han blev professionel efter sin olympiske triumf. Den Watford-fødte fighter holder til de samme regler som de finansierede atleter, da han forbereder sin 17. professionelle i sommer. Selv uden for gymnastiksalen har du den tilknytning til GB stadig. Derfor forsøger jeg at udføre mig ordentligt. Jeg ville gøre noget for GB. Det er et offentligt finansieret gym, så jeg repræsenterer mig ordentligt i den forstand. Nogle af drengene har vundet bælter, de er ikke verdens eller olympiske mestere, men de træner som champions, så de er fortjente mestere i deres egen ret. Da jeg vandt bæltet, gik jeg ind derinde, og det var som godt gjort, og så gjorde vi seks runder, 10 runder, det er tilbage til graften. Der er ingen bekymringer, du må ikke køre, fordi du er talentfuld, de holder dig lige tilbage i den dybe ende. Du passer bare ind, fordi alle træner som en mester.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: