Bone and Joint Health
July 07, 2025, 01:53:18 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja Tja, och en Manchester United-skjorta, men det är den bästa Best Tweets -artikeln - o  (Read 262 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 07:39:41 AM »

Barcelona tröja Tja, och en Manchester United-skjorta, men det är den bästa Best Tweets -artikeln - och äntligen förstås det att han har blivit tappad. Englandskepparen spelade i helgen i sin mycket malignerade mittfältroll igen mot Malta i helgen, mycket till fansen skräck, och det är rättvist att säga att det inte gick för bra. Har du sagt Vad skulle du göra med Wayne Rooney Juventus tröja om du var Gareth Southgate? Efter att ha blivit nådd av många fans, har den Liverpool tröja interimistiska Englands chefen Gareth Southgate tagit upp sin yxa - tydligen till massornas glädje ... Wayne Rooney namngavs som ersättare för Englands spel i morgon i Slovenien. Wayne Rooney släppte från England laget? Stå upp, herrn Gareth Southgate. Rooney föll för England. Brist på flaska och mod kan inte användas som en anledning att inte ge Southgate chefen s jobb ... Så mycket för att Southgate är svag då. Om rapporter om Rooney har rätt, förtjänar han mycket kredit för att göra djärva - och korrigera - ring. Du kan inte kritisera Gareth Southgate så långt som England manager. Han har fått tarmarna och bollarna att släppa Rooney för morgondagens högersamtalsspel. Tydligen har Rooney blivit tappat, Southgate förtjänar nu England jobbet! För att vara rättvist mot stackars Rooney är det dock fortfarande några som vill se honom som ett team av män som har utmärkt karriär ... Så Southgate var väldigt nöjd med sin prestation och uppfyllda roll frågade men släpper honom .. Jag sätter alltid Rooney i mitt Barcelona tröja England 11 oavsett vad, blocket är en legend i mina ögon.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: