Bone and Joint Health
July 07, 2025, 04:43:40 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Lazio trøje Sunderlands Duncan Watmore takkede sin awesome klub og vejledere, efter at han var færd  (Read 137 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 27, 2019, 08:02:56 AM »

Inter trøje Sunderlands Duncan Watmore takkede sin awesome klub og vejledere, efter at han var færdiguddannet med førsteklasses æresbevisninger fra Newcastle University. Den 21-årige fortsatte ungdomsuddannelse med lange timers studie, poring over lærebøger og indhentning af forelæsninger online for at sikre graden. Hans forældre - Ian, en tidligere chef for fodboldforeningen og Georgina, en rektor i Cheshire - så som Watmore optaget økonomi og business management grad ved ceremonien, deres søn har fået fratræden af ​​Sunderland manager Sam Allardyce. Watmore startede sin grad ved Manchester University, da han spillede ikke-liga fodbold med Altrincham, men skiftede mod nord-øst efter at have imponeret Sunderland-spejdere. I de seneste uger har han tjent ros for hans direkte barcelona trøje spillestil - og i sidste måned kom ud af bænken for England under 21 år at stjæle i en 3-1 sejr over Schweiz. Efter gradueringsceremonien sagde han: Det er en rigtig god følelse. Det har været en masse hårdt arbejde i de seneste tre år. Det er godt at få det gjort. Du er nødt til at ofre meget med fodbold, men det var noget, jeg var mere end villig til at gøre, fordi fodbold var mit ultimative mål og graden var noget, jeg bare ville gøre om aftenen for at indhente om natten. Det var ikke det typiske elevliv. Jeg gik glip af et par ting, men jeg nød det virkelig. Det var hårdt. Der var mange lange nætter i min lejlighed, bare at indhente, læse lærebøger, gå online til forelæsninger, maile forelæsere. Det var til tider svært, men klubben på Sunderland var fantastisk med mig, og det var også Newcastle University. De var begge altid villige til at gå på kompromis for at hjælpe mig med at komme igennem, de var massive i det jeg opnåede, og derfor er jeg meget taknemmelig for det. Watmore sagde en typisk dag involveret træning og gym arbejde før han ville gå tilbage til lejligheden hvor barcelona trøje han boede alene omkring teatime for at starte sine studier. Der er mange værre job at kombinere en grad med end fodbold, så jeg kan ikke rigtig klage, sagde han. Spurgte hvad hans holdkammerater troede, svarede han: Du får en smule godmodig skøder, men de er klasse. Jeg fik meget støtte fra dem, hvilket var rigtig flot. Jeg lavede ikke for mange kursuskammerater, fordi jeg aldrig var i at lave dem, men jeg kender nogle få mennesker her i Newcastle, og så var de også støttende. Watmore havde en mere typisk elevoplevelse ved Manchester University, som bor i haller og delte et køkken med 10 andre, da han også spillede på Altrincham. Jeg har ordentligt oplevet den fælles side af ting der, sagde arsenal trøje han. De sidste to år har været mere den akademiske side.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: