Bone and Joint Health
October 14, 2025, 01:05:36 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona tröja barn Mario Balotelli är beredd att överväga ett drag från Milano, enligt hans agent  (Read 102 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 27, 2019, 08:18:47 AM »

Schalke 04 Tröjor Mario Balotelli är beredd att överväga ett drag från Milano, enligt hans agent, efter Italiens tidiga återkomst från VM. Medan vicepresidenten i Milano, Adriano Galliani, har försvarat den 23-årige anfallaren för sina föreställningar i Brasilien, antydde en annan klubbens vicepresident Barbara Berlusconi möjligheten till en Balotelli-transfer i sommar genom att säga att han är utbytbar. Balotelli, som fortfarande har fyra år kvar på sitt kontrakt med Rossoneri, har knutits till en återgång till Premier League med Arsenal som enligt uppgift vill köpa sina tjänster. Mario är ledsen, desperat, sa Balotellis agent Mino Raiola Gazzetta dello Sport. Bara Galliani har försvarat honom medan FIGC [italienska fotbollsförbundet] förblir helt tyst. Jag uppskattar Gallianis kommentarer men nu vill jag svara på Barbara Chelsea tröja barn Berlusconi. Om hon är utbytbar för henne, ska hon skapa ett möte i klubbens huvudkontor och vi hittar en lösning, precis som jag brukar göra. Jag kommer ihåg att Mario hade andra viktiga erbjudanden. Han är i Milano på grund av sitt hjärta. En hel del besvikna italienska fans har ventilerat sina frustrationer på Balotelli, som gjorde ett mål i tre framträdanden i Brasilien. Anfallaren var tvungen att försvara sig mot kritik, en del av om det var diskriminerande, att han inte var italiensk. Det är skamligt att peka på Balotelli, sa Raiola. Detta är spegeln i ett land vars fotboll är död. Men trodde någon verkligen att Italien skulle vinna VM? Jag är inte förvånad över Italiens misslyckande. I Europa vinner våra klubbar inte längre hur kan landslaget göra ett mirakel? Raiola kritiserade också den italienska tränaren Cesare Prandellis defensiva sinne. Real Madrid tröja barn Prandelli erbjöd sin avgång efter Azzurri s 1-0 nederlag till Uruguay på tisdag, en förlust som såg italienarna elimineras i grupperna för en andra rak världscup. Jag dömer inte människor och jag vet inte Prandelli, sa Raiola. Men hans taktiska plan var en förlorande. Hur kan du vinna bara med en anfallare på planen? Även Costa Rica spelade Chelsea tröja barn med tre strejkare. Balotelli har gjort 30 mål i 54 matcher för Milan sedan han flyttade från Manchester City i januari 2013. Milan kommer inte att tävla i Europa nästa säsong efter att ha avslutat en otrolig åttonde i Serie A i kampanjen 2013-14.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: