Bone and Joint Health
October 14, 2025, 02:59:57 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Dortmund trøjer Kophelten tabte kontrollen over bolden og fik Demba Ba til at køre væk fra den 35-å  (Read 75 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 27, 2019, 08:40:02 AM »

Leverkusen trøjer Kophelten tabte kontrollen over bolden og fik Demba Ba til at køre væk fra den 35-årige og score forbi Simon Mignolet. Det satte Chelsea foran og forlod Liverpools 2013/14 titeludfordring i alvorlig fare, som de aldrig fik sig af. Chelsea tilføjede et sekund for at vinde 2-0 i april 2014 og Liverpools håb om en første Premier League-krone blev efterladt i tatters, da Manchester City fortsatte med at kræve titlen. Og Gerrard indrømmer Liverpool nærmede sig spillet på den forkerte måde, og den fejl gør det stadig ondt. Gerrard fortalte Rio Ferdinand som en del af Rio Meets Steven Gerrard, som vil flyve på BT Sport i aften kl. 22 psg trøjer på BT Sport 1: Gå ind i Chelsea-spillet, jeg tror, ​​at vi er i et godt løb og god form, og ingen fejl i Brendan Overhovedet, men vi ved hvad? Vi hørte Chelsea lazio trøjer måske blæse dem væk, men jeg tror, ​​at den slags undervurderede Mourinhos magt. Han kom og han forkælet spillet Han har det hele. Han forkælet spillet og han sagde endda efter, at han blev citeret, vi kom til at ødelægge festen . Slaget skete på en dårlig tid, det var grusomt for mig personligt. Der er ikke en dag, der ikke går dertil, jeg tænker ikke på, om det skete. Ville tingene juventus trøjer have været anderledes? Har det vist sig anderledes? Måske har det måske, jeg ved det ikke. Erm ... men selv om det sker efter en halv time, har vi stadig tid til at få den træk, vi havde brug for. Den uerfarne tyder på, at vi ikke har været i mange titler af løb og teamets manglende erfaring, vores reaktion var at jagte den og jagte den og forsøge at gøre op for det grusomme øjeblik, og vi tabte vores vej. Vi gik gung ho i stedet for at være mere kontrollerede og måske bare lidt mere beregnet i den måde, vi gik om det til equalizer.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: