Inter Milan tröja barn Frankrikes chef Didier Deschamps har varnat Tyskland att de inte kommer att njuta av en promenad i parken i torsdagens semifinal i Marseille efter att Les Bleus producerat sin mest imponerande prestation för EM för att eliminera Island från turneringen. De scorade fyra gånger före intervallet för att lösa slipsen mot laget som hade slagit England ut i 16: e rundan och satt upp en munvattenkonkurrens på Stade Vélodrome. Frankrike har inte slog tyskarna i en konkurrensfri matchning sedan 1958 och avgick Brasilien i händerna på de eventuella VM-vinnarna för två år sedan men det finns ett förtroende för att den elaka rekord kan kontrolleras nu. Vi visade i andra halvlek mot Republiken Irland och här, PSG tröja barn mot Island, att vi spelar bättre nu än vi var, säger Deschamps. Se, Tyskland är Tyskland. De är de regerande världsmästarna och en av de bästa sidorna på EM. De skrämde mot Italien i kvartfinalen men förutom att de har kontrollerat alla spel de spelat. Men det kommer inte att vara en promenad i parken för dem: vi går ut för det. Vi spelar i Frankrike, vårt eget land, och vi går ut med det. Vi Liverpool tröja barn måste komma ihåg allt som är möjligt. Lagets sista möte var faktiskt vänligt i november i november på natten. Tre självmordsbombare blåste sig utanför Stade de France och dödade en föreståndare, eftersom terroristbrott i Paris lämnade 130 personer döda. Det var en påminnelse om arvet av dessa attacker här, med polis som utförde en kontrollerad explosion på ett fordon som olagligt parkerades inom säkerhetsområdet utanför marken fyra timmar före start. Ändå kunde lokalbefolkningen hamna i deras lags fullständiga dominans då Island blev svept åt sidan. Den nationella sidens mål för pre-turneringen för att nå de sista fyra, som angivits av presidenten för den franska fotbollsförbundet Noël le Graët, har redan uppnåtts. Vi kan vara nöjda med utövandet ikväll, säger Olivier Giroud, som gick med i sina lagkamrater i fester framför hemstödet efter den slutliga visselpipan. Det var mycket kvalitet där. Vi måste radera de små defensiva misstag som vi gjorde, för att vi mot Tyskland betalar ett stort pris för dem. Men vi var väldigt kliniska och kom ut i striderna. Det kommer att bli en helt annan match på torsdagen. Tyskarna är världsmästarna och de är ofta i de senaste fyra stora turneringarna, men som en grupp har vi en stor vilja att försöka få vår egen rygg för vad som hände i VM. Vi slog dem här i en vänskapsmatch och vann 2-0, tillbaka i november men det kommer att bli helt annorlunda i Marseille. Vi spelar en europeisk semifinal framför en hemmapublik. Jag är stolt över vad vi uppnår. Jag hoppas vi kommer ut med det rätta resultatet igen. Den avgångsrika medarbetaren i Sverige, Lars Lagerback, beklagade sitt lags dumma misstag under första halvåret, eftersom de var överväldigade, men tog tid att fira ett banbrytande fyra och ett halvt år med den nationella sidan. Att nå kvartfinalen representerade en bra belöning för den minsta nationen någonsin att nå en stor final, med svensken uppslukande i hans lags prestationer. Det har varit en fantastisk resa för mig, och jag känner all PSG tröja barn positivitet och intresse djupt i mitt hjärta, säger Lagerback. Jag njöt inte av de första 45 minuterna ikväll men annars har jag haft varje minut jag har spenderat på Island och med laget. Det har varit ett privilegium att delta i denna resa. Det har varit något speciellt, att arbeta och utveckla saker tillsammans, och med de resultat vi har uppnått. De kommer alltid att ha en hög plats i mitt hjärta. Framtiden? Jag vet inte. Jag har inte stängt några dörrar, men vi ska se. Jag lyssnar på erbjudanden. Lagerback föreslog att gemensam chef, Haimir Hallgrimsson, borde nu ta ansvaret för laget före kvalifikationskampanjen för världscupen 2018. Vi är besvikna, men otroligt stolta, säger kaptenen Aron Gunnarsson. Det har varit en fantastisk upplevelse. Jag är förlorad för ord. Det är ett hemskt spel för oss, men i andra halvlek spelade vi bättre. Vi bestämde oss för att vi inte kunde lämna den här tävlingen i det sätt vi spelade under första halvåret. Vi kommer att lära av detta. Det kommer att bli en bra upplevelse för oss. Bernadett
ClaribelF
FloyJeffe [url=http://benaibouche.com/forum/index.php?topic=5376.0]billige fotballdrakter AuroraSau
Carrollos
maglie calcio bambino KayMoller
SheltonNo
RoseanneC
LindseyKi [url=http://vote.bookmarkok.com/story.php?title=manchester-city-troeja-fotbollstroejor]fotballdrakter Rosaurapo