EduardoFan
|
 |
« on: January 27, 2019, 11:35:21 AM » |
|
Milan trøje Og han har reserveret en særlig omtale for Stamford Bridge skipper John Terry. Men sommerens beslutning om at forlænge sit ophold i West London indtil mindst 2019 antyder klubben har tillid til ham. På trods af hans manglende spilletid ser det ud til, at Antonio Conte allerede kører reglen over centerbacken, som han planlægger for fremtiden. Taler på Chelsea s officielle hjemmeside, har engelske ungdoms internationale napoli trøje talt om træning barcelona trøje med førsteholdets hold og Terrys indflydelse, da han ser ud til at udvikle sig som spiller. Det har hjulpet mig som en spiller, dens hastighed, den taktiske side af ting og kendskab til spillerne mere, sagde Chalobah. John Terry har været den napoli trøje mest nyttige, han taler altid med mig og især da vi begge er forsvarere, der har hjulpet. Efter at have set et par af hans akademiske holdkammeratere overleverede debuter sidste år, såvel som hans bror Nathaniel denne kampagne, siger 17-årige Chalobah, at han har grund til at tro, at han kan gøre det på Chelsea. At se andre forsvarere som Jake Clarke-Salter og Fikayo Tomori træde op og lave deres debut sidste sæson giver mig selvtillid til at se, om jeg kan gøre det samme, sagde han. Og så er Nathaniel her og giver mig råd til altid at have den samme mentalitet, hvor jeg spiller, ser på ham på tv og debuterer - det hjælper mig også med at vokse som spiller.
|