GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch
|
 |
« on: January 27, 2019, 11:46:14 AM » |
|
Liverpool tröja barn Arsène Wenger vände på sina spelare efter att ha sett dem gå ut ur FA Cup till Nottingham Forest och erkände att det gör ont väldigt mycket för att uppleva ett tredje omgången för första gången sedan han tog över som Arsenals chef 1996. Wenger hade gjort nio förändringar för resan till City Ground men sa att han hade rätt att fälla en sådan experimentell sida med Carabao Cup halvfinalen första benet mot Chelsea som kom upp på onsdagen och tillade att Arsenal behövde ta ansvar för sig själv snarare än att lägga till hans kritik av domare. Arsenals spelare hade varit övertygade om att Kieran Dowell olyckligtvis slog bollen två gånger när han gjorde en sen Atletico Madrid tröja barn straff för att försegla Forests 4-2-seger, men Wenger skedde domaren Jon Moss och ledde sin kritik mot sina egna spelare för att vara hans , sämre i varje avdelning till laget som är 14 i engelsk fotbolls andra nivå. Jag har sagt vad jag fick säga många gånger och kommer inte prata om domarna, sade Wenger. Jag har pratat om det och jag har inget att lägga till. Jag tror bara att vi inte var tillräckligt bra någonstans - inte framför, i mitten eller på baksidan - och vi betalade för det. Vi upprepade samma misstag - en gång, två gånger, tre gånger. De [Skogen] såg skarpare ut. De hade fler chanser och en enastående prestanda. De var skarpa, vann vinnande avgörande utmaningar, och farliga framåt, och de förtjänade generellt att vinna så enkelt som det. Sammantaget vill jag gratulera Nottingham Forest. Eric Lichaj hade gett Forest en 20-minuters ledning innan han skjuter i en spektakulär Roma tröja barn volley för att göra det 2-1 efter Per Mertesackers utjämning, allt före halvtid. Ben Breretons straff gav Forest en 3-1-ledning och Dowalls spotspark återställde hemmalagets två-måls fördel efter att Danny Welbeck hade aktiverat ett misstag av skogs målvakten Jordan Smith för att göra Arsenals andra mål. Skogs centerhalv, Joe Worrall, skickades sent i matchen för en andra bokningsbar överträdelse, men Midlands-klubben kommer att gå in i fjärde runddragningen på måndag, trots Wengers påstående att hans spelare hade sagt till honom 100% att han [Dowell ] dubbelt berörde straffet . Gary Brazil, skogens vaktmästare i kölvattnet av Mark Warburton sacking, frågades efteråt om han skulle ansöka om jobbet heltid men sa att han skulle återgå till att vara klubbens akademiedirektör när klubben utse en ny man, eventuellt under kommande dagar. Jag är så stolt över spelarna, sa Brasilien. Det är ett riktigt bra projekt för den som blir skogschef. Vi vet alla om Nottingham Forest. Det spelar ingen roll var du är i världen, alla har hört talas om Nottingham Forest och det har visats PSG tröja barn idag att vi fortfarande har fanbase och potential att vara i den stora ligan. Det är där vi vill ta det. Wenger, som förnekade att Arsenal var nära att underteckna Jonny Evans från West Bromwich Albion, frågades om det hade varit ett misstag att experimentera med vad som i själva verket var ett reservteam. Vi har ett mycket svårt schema och många spelare var på kanten, sa han. Jag förstår att valet kommer att ifrågasättas, men vi hade åtta eller nio erfarna internationella på planen och med all respekt spelar vi mot ett mästerskapsteam som skulle vara fel ursäkt. Jag gillar inte att prata om enskilda prestationer men det är en besvikelse att vi förlorade spelet och det är allt jag kan säga. Wenger tillade: Det gör ont väldigt mycket. Vi har vunnit FA Cup tre gånger under de senaste fyra åren. Vi kommer inte vinna det varje år och det är en svår konkurrens att vinna men det gör ont att gå ut i tredje omgången. Tyvärr var de bättre än oss. Vi har ett annat stort spel på onsdag och vi måste fokusera på det nu. Jag förväntar mig alltid det bästa av mitt lag.
|