Bone and Joint Health
June 30, 2026, 07:49:52 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja Kevin De Bruyne har vented sin frustration över de tunga tacklarna Manchester City-ch  (Read 249 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 12:33:32 PM »

Liverpool tröja Kevin De Bruyne har vented sin frustration över de tunga tacklarna Manchester City-chefen, Pep Guardiola, har klagat har blivit utmattad till sina spelare. Spanjoren var outspoken efter skada som Leroy Sané på Cardiff i FA Cup förra helgen, medan De Bruyne reagerade på utmaningar i segern över West Bromwich Albion på onsdagskvällen - på honom och hans lagkamrat Brahim Díaz, en annan incident Guardiola var bekymrad över. Guardiola sa: Jag kunde upprepa det jag sa efter Cardiff-spelet, men det är inte nödvändigt, efter att ha granskat taket på Díaz av Matt Phillips, men De Bruyne, som fångades av James McClean i uppbyggnaden till sitt mål, var mer kommande. Jag Chelsea tröja visste inte att tackeln var så, Chelsea tröja jag har just sett det. Låt oss bara säga att bollen inte var i grannskapet, säger han. Domaren sa till mig att han inte rörde mig tillräckligt bra för att få det röda kortet men självklart sa jag till honom: Jag såg killen jag hoppade. Som svar på frågan om huruvida lag blev frustrerade med stadens dominans svarade De Bruyne: Jag vet inte vad de tänker - du kan också dra en skjorta, det är mer effektivt än ett tack. Ibland blir det frustrerande. Många lag gör många misstag Juventus tröja mot oss. Vi gör en foul, vi får ett gult kort, jag vet inte hur det är möjligt ibland. De Bruyne-rädslan City kunde bli utsträckt om flera av hans lagkamrater var i sidled, och David Silva måste bytas ut på halvtid på grund av skada. Vi har inte många spelare - särskilt bland framåt, nu finns det [Silva], kanske idag. Vi har bara en spelare för varje position - och förhoppningsvis kan det vara så här och folk kan komma tillbaka så fort som möjligt. Hans lagkamrat Bernardo Silva var fast vid onsdagens match som staden är riktad. Vi hoppas att de snart börjar skydda våra spelare eftersom det sätt som andra lag tar hand om våra spelare det inte är en del av spelet, det är inte rättvist spel, sa han.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: