CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.
|
 |
« on: January 27, 2019, 01:07:52 PM » |
|
Arsenal trøje Paris Saint-Germain er blevet stærkt kritiseret af tidligere vinder Lucas Moura, som er utilfreds med behandlingen han modtog i klubben. I januar sluttede han sin tid med Ligue 1-lederne ved at slutte sig til Tottenham Hotspur. Efter denne bevægelse har han nu slået ud på PSG i et interview med France Info om hans tid i den franske hovedstad. Jeg forstår stadig ikke hvorfor jeg pludselig ikke længere spillede fordi jeg havde min bedste sæson sidste år, sagde han. Jeg var næsthøjeste scorer, havde en masse hjælp, var den mest brugte spiller og så begyndte sæsonen uden at jeg spillede. Desværre var jeg ikke selv i holdet, men disse ting sker i chelsea trøje fodbold, og jeg tror meget på Gud, hvem har en plan for alt. Jeg vidste, at han ville give mig en ny mulighed, enten i Paris eller med en anden klub, og det er hvad der er sket med Tottenham. Selvfølgelig kunne jeg ikke blive og gentage de første seks måneder, jeg følte tottenham trøje mig meget dårlig, og jeg troede, at jeg med mit arbejde i den foregående sæson og min indsats i træning ville give mig mulighed for at vise, hvad jeg kan gøre. Det skete ikke, så det var umuligt for mig arsenal trøje at blive, fordi en spiller skal spille. Jeg trænede godt og arbejdede hårdt, men jeg spillede aldrig. Det var den sværeste seks måneder i min karriere, og jeg havde brug for en ny udfordring, men jeg blev ikke behandlet godt eller givet en chance, og jeg ved ikke engang hvorfor. Lucas insisterede imidlertid på, at han ikke vil have en dårlig følelse overfor klubben og vil ikke have de seneste begivenheder for at fortryde mange glade minder. Jeg vil bare takke Gud, Leonardo og præsidenten, som stolede på mig og kom til at underskrive mig i Sao Paulo, tilføjede han. I min tid der lærte jeg meget og var meget glad, så jeg ikke vil lade de sidste seks måneder slette alt andet. Min udgang kunne have været anderledes.
|