JosefaOof
|
 |
« on: January 27, 2019, 01:48:50 PM » |
|
Chelsea trøjer Herrera har kæmpet for at få indflydelse under Van Gaal, mens Fellaini primært benyttes fra bænken sent i kampe. Ince er ikke overbevist af dem begge og mener, at United skulle geninvestere i det pågældende område af banen. Han fortalte Manchester Evening News: Da de købte Herrera, syntes jeg det var mange penge, og da jeg først så ham, var han lille og så ret svag, især for Premier League. Jeg så ham spille i Spanien, og han passer til det spanske spil, men jeg tror ikke han passer til Premier League. Når han spiller spiller han frem chelsea trøjer og får et par mål, men Van Gaal er gået til to stærke der sidder derinde, og det er svært for ham at passe ind i det. Jeg er ikke sikker på, at han kommer til at være regelmæssig på en Louis Van Gaal side, og selv om han er mere egnet til Spanien. Mens hans kritik af Herrera hovedsageligt var baseret tottenham trøjer på hans roma trøjer kvaliteter som spiller, var Ince mere kritisk overfor Fellainis udnyttelse af klubben. Jeg er ked af Fellaini fordi prisen er en masse penge, tilføjede han. Han spillede anstændigt til Everton som nummer 10 under Moyes, men der er visse spillere i visse hold under visse ledere, der passer til hinandens stilarter. Med Fellaini tror jeg han er en meget intelligent spiller, men han er på den forkerte klub. For en spiller af denne evne til at komme på de sidste ti minutter i hvert spil mere eller mindre bare for lange bolde ... Jeg tror han er bedre end det, og han fortjener en chance. Det er også en trist anklage for USA, der ikke kan lide nok chancer, når de skal kaste Fellaini og sætte bolde ind i kassen. United vender tilbage til Premier League-aktionen i morgen mod West Ham i Old Trafford.
|