Bone and Joint Health
October 16, 2025, 06:50:41 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal tröja Den nya Aston Villa-chefen Roberto Di Matteo insisterar på att han måste bygga om den  (Read 230 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 02:20:24 PM »

Juventus tröja Den nya Aston Villa-chefen Roberto Di Matteo insisterar på att han måste bygga om den fallna klubben - när han stänger in på försvararen Tommy Elphick. Italienska avslöjades officiellt på Villa Park på onsdagen efter att ny ägare Tony Jiantong Xia s övertagande på 75 miljoner pund var gummistämplad tisdag. Klubben har slösat bort tid i rekryteringen och är i avancerade diskussioner med Bournemouth-klubbkaptenen Elphick efter att ha fått ett £ 3m-erbjudande för honom accepterat på onsdagen. Elphick kommer att vara den första delen av Di Matteos squad-revolver efter att ha vunnit bara tre matcher och förvandlades från Premier League förra säsongen, och den tidigare Chelsea-chefen känner till omfattningen av jobbet på händerna. Di Matteo sa: Det är ett ombyggnadsjobb. De senaste tre eller fyra åren har det varit en klubb i nedgång och nedläggning toppade det av förra säsongen. Jag vet att det blir svårt och Juventus tröja jag måste vända saker. Vi måste vända ett lag som har kämpat in i ett starkt konkurrenskraftigt lag. Alla aspekter måste ses på. Vad jag tror är att vi behöver en enad grupp, människor som är villiga att slåss för klubben i mästerskapet. De måste sätta sina tjänster i teamets bästa, för teamets bästa. Det blir ett stort jobb, men med rätt personal kan vi Chelsea tröja göra det bra. Det är ett spännande projekt, en ny start, nytt ägande och ledning. Vi tar det därifrån och försöker göra allt vi kan för att hjälpa oss och styra oss. Målet är att få kampanjen i år, det tar tid att sortera laget ut och vi vill ha resultat igår istället för idag. Den tidigare West Brom och Reading-chefen Steve Clarke har gått med som Di Matteo-assistent med ex-Tottenham No 2 Kevin Bond den nya första laget tränare. Xia har tidigare sagt att Di Matteo skulle ha mellan £ 30m-40m att spendera på nya spelare med Elphick, som hjälpte Bournemouth att vinna mästerskapet Juventus tröja 2015, ett av ett antal riktade mål. Det [pengar] är något jag ska prata om med Robbie, vi kommer att göra vad vi kan för att stödja honom, sa 39-åringen, som köpte Villa från tidigare ägare Randy Lerner. Det här är en ny utmaning och jag ser fram emot att jobba med Roberto, Keith [Wyness] och alla andra. Jag vill ta denna klubb tillbaka till rätt ställe. Den tidigare Everton VD Wyness kommer att vara klubbens nya verkställande direktör, med förbehåll för godkännande från Football League, och han kommer att träffas en torsdag. Han tillade: Jag ser fram emot att leda klubben att stoppa den arresteringen. Jag ser mycket likheter med min tid på Everton, klubbarna är en mycket liknande storlek med mycket liknande problem. Jag hoppas vi kan se liknande framgång som vi såg där.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: