Bone and Joint Health
October 16, 2025, 04:13:47 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli trøje ESPN FC s Paul Mariner er ikke enig med Theo Walcott over MLS, der lukker ind på Premi  (Read 66 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 27, 2019, 02:47:16 PM »

Arsenal trøje ESPN FC s Paul Mariner er ikke enig med Theo Walcott over MLS, der lukker ind på Premier League Pachuca-forsvareren Omar Gonzalez har muligvis haft en fantastisk start på livet i ML MX, men hoppet op på niveau fra MLS var ikke let, Ifølge afspilleren. Da jeg ankom, kom jeg meget til mit niveau, fordi det var barcelona trøje meget svært at komme fra MLS til League MX, sagde den amerikanske international, der flyttede fra LA Galaxy til Pachuca sidste sommer og vandt MX League Clausura 2016 titlen i sin første sæson . Ligaen er meget god, at komme her er svært, og jeg tror, ​​at jeg bliver bedre som spiller hver dag, sagde Gonzalez onsdag. Navngivet til MLS Best XI i fire forskellige sæsoner understregede Gonzalez, at Liga MX-holdene har større styrke i dybden end MLS-hold, selv om begge er konkurrencedygtige. Er det samme i den forstand, at alle spil er vanskelige, og alle kan slå nogen, sagde den 27-årige. Den eneste forskel er, at der er mere kvalitet end spiller 1 til 20. For eksempel, når spillerne gik til OL, er der andre, der kan erstatte dem, og niveauet vundet t drop , tilføjede han. De har kun otte juventus trøje eller ni kvalitetsspillere, og så begynder det at falde lidt. Omar Gonzalez siger, chelsea trøje at der er mere spillerdybde i MX League end i MLS. Gonzalezs flyt til Pachuca blev bekræftet i december sidste år, og han cementerede hurtigt sin plads i træneren Diego Alonso s starthold, men en del af vanskeligheden med at tilpasse var nede på de forskellige spillestil mellem League MX og MLS. Kampen i Mexico er mere taktisk, mere tålmodig, det er også anderledes, udtalte tre-time MLS Cup-mesteren.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: