Bone and Joint Health
October 16, 2025, 08:09:02 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Tottenham trøjer Neil Warnock har blæst på at tabe sit job på Crystal Palace ved at se Downton Abbe  (Read 87 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 27, 2019, 03:30:03 PM »

Milan trøjer Neil Warnock har blæst på at tabe sit job på Crystal Palace ved at se Downton Abbey og hævder at han fortalte Alan Pardew, at jobbet en dag ville være hans. Palace slog Warnock på søndag og ser nu ud til at udpege Pardew fra Newcastle. Warnock er sikker på, at de vil og den 66-årige sagde, at han allerede nyder noget tid væk fra fodbold, på trods af at han er forbundet med ledig stilling hos Rangers. Da han blev fortalt af Talksport, at han var anden favorit til at erstatte Ally McCoist på Ibrox, sagde Warnock: Åh, min godhed. Det er en fantastisk klub, men jeg har set syv episoder af Downton Abbey i fiorentina trøjer de sidste par dage - du går glip af ting sådan ... ting er ikke alt dum og dyster. Det var rigtigt pludseligt på søndag morgen. Jeg fik et telefonopkald lige før jeg tog roma trøjer afsted for at leverkusen trøjer komme til QPR. Det kom som et chok på det tidspunkt, men som tingene har pannet ud er det ikke så meget af et chok nu som det var, men sådan gik det. Han tilføjede: Du vil grine på dette, men da vi var i Newcastle, fik Alan [Pardew] så meget at holde sig der, jeg husker at trække ham efter spillet og sagde: Dette er klubben til dig, din næste klub . Alan vil kende alle bit og bobs. Han er en god manager og det er gavnligt for alle - Newcastle også. Det er dejligt for ham at tage til London; Jeg ville have ønsket formanden at fortælle mig, at de havde en chance for at få Alan Pardew og [spørger], ville jeg have noget imod at træde ned. På trods af at han forlod Palace midt i en overlevelseskamp, ​​har Warnock ingen fortrydelse over hans andet stint med ansvar for klubben. At hævde en dårlig tonehøjde forhindrede dem hjemme, mener veteranchefen, at han gjorde det bedste, han kunne efter at have erstattet Tony Pulis, som sluttede på tærsklen til sæsonen. Jeg havde mulighed. Det var dejligt at gå tilbage til paladset, og jeg tror, ​​jeg kan holde mit hoved op, sagde han. Vi har givet dem en kampkonkurrence, og når Alan bringer en eller to spillere ind, har de et helvede en chance.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: