VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.
|
 |
« on: January 27, 2019, 03:33:29 PM » |
|
Juventus trøjer Det var en karriere, der var lastet med frækte flicks, fantastiske færdigheder og utrolige mål, men alt det kom til ophør onsdag, da Ronaldinho annoncerede sin pensionering og sluttede en strålende 20 år, hvor han vil blive husket for at inspirere kan lide af Lionel Messi og Neymar. Eventyret begyndte tilbage i 1998, da han debuterede til Gremio og sluttede, da han ringede op på sin tid milan trøjer på Fluminense. Det er umuligt at elske fodbold og ikke være hans fan ... du bragte os et smil, sagde Pele i en hengiven hyldest efter meddelelsen. Imellem sin tid på de førnævnte klubber tilbragte den 37-årige også dele af sin karriere i Paris Saint-Germain, Milano, Flamengo, Atletico Mineiro og Queretaro, men det var hans tid i Barcelona, hvor han cementerede sin legendariske status. Det var under hans omhyggelige overvågning under Frank Rijkaards regeringstid, der så Lionel Messi udvikle sig til den mest talentfulde af hans generation. Jeg lærte meget fra din side, jeg vil altid være taknemmelig for dig, hvor nemt det var for mig, da jeg kom ind på omklædningsrummet, vil fodbold aldrig glemme dit smil, sagde argentinen. Hans indvirkning på ungen viste sig at være enorm, selvom Dinho er for dortmund trøjer ydmyg til at indrømme det. Jeg har aldrig været Messias lærer, jeg har lykken og lykken til at deltage i begyndelsen af hans karriere, fortalte han Marca. Det var også under hans tid på Camp Nou, hvor hans silkefarlige færdigheder og hans personlighed inspirerede Neymar, en spiller Ronaldinho spionerede som sin arving. Parret præsenterede kort sammen med hinanden i brasilianske farver. Det er en ære at være en del af din historie, jeg vil altid huske din glæde på banen, du efterlader en arv, der er svært at slå, du lavede fodbold en form for kunst, sagde han. I mellemtiden har Real Madrid-legende Iker Casillas også hylder den brasilianske legende, der uhyggeligt udskåret Real Madrids forsvar i 2005 i Santiago Bernabeu. Jeg var nødt til juventus trøjer at lide, men jeg nød også at se dig, spurgte Casillas.
|