Bone and Joint Health
October 14, 2025, 03:45:32 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool tröja Den 34-årige kommer att vara en friagent i juni efter att ha misslyckats med en öve  (Read 70 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 04:01:44 PM »

Barcelona tröja Den 34-årige kommer att vara en friagent i juni efter att ha misslyckats med en överenskommelse med Paris St-Germain. Ibrahimovic är angelägen om att avsluta sin karriär i Premier League med Manchester United desperat att underteckna honom. Förenta klubbchefarna har sagt Starsport att de är villiga att erbjuda honom en tvåårig affär Chelsea tröja värd 250 000 kr per vecka. Men gunnarna riktar sig mot honom när de bidrar till att stärka sin slagkraft. Arsene Wenger är under cosh vid Arsenal och har misslyckats med att montera en allvarlig titelutmaning. Hans lag har gjort de minsta målen på några av de fyra foursiderna och fransmannen vet att det måste förändras. Wenger förra månaden flyttade för att spela ner ett tal som Gunners jagade angriparen Sverige. När han frågades om det fanns intresse för Ibrahimovic sa han: Se, just nu, nej. Vi är inte i det fallet. Vi har andra bekymmer just nu. Det är kortsiktigt. Men Starsport förstår att Gunners tar ett aktivt intresse för att locka honom till Emiraten. De vet att de måste göra honom till klubbens högsta spelare om de ska göra ett drag .. Rapporter Juventus tröja i Frankrike föreslår att ett antal kinesiska klubbar är intresserade av Ibrahimovic och det har redan avslöjat ett erbjudande på £ 54m per år. Klubben vann tvinga betala en överföringsavgift och Wenger vet att han måste montera en seriemottagning med tolv månader kvar på sitt kontrakt. Wenger erbjöd en gång en teenage Ibrahimovic en försök vid Arsenal. Men han avvisade chansen att komma när han Juventus tröja fann erbjudandet att förolämpa. Men Wenger ville att jag skulle göra en rättegång och jag sa: Jag gör inga försök. Du vet vem jag är.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: