JosefaOof
|
 |
« on: January 27, 2019, 05:11:03 PM » |
|
Liverpool trøjer Paret udholden et ujævnt forhold, når de forvalter henholdsvis Barcelona og Real Madrid. Manchester-giganterne står over for hinanden i Kina i morgen, og emnet for de to manager s rivalisering blev hurtigt hævet på tærsklen til International Champions Cup mødet. Guardiola var hurtig til at batse spørgsmål om hans lazio trøjer forhold til Mourinho og ser ingen grund til, at der vil være andet end et rigtig venligt spil i Beijing Birds Nest Stadium. Når han blev spurgt, hvad han ville ryste Mourinhos hånd, sagde Guardiola: Vi er høflige fyre, hvorfor ikke? Hvorfor skal vi ikke ryste hænder? Ingen grund hvorfor. Han vil gerne vinde, jeg vil gerne vinde. Det er alt. Jeg så det sidste spil mod Borussia Dortmund, og det er alt sammen lidt imod Wigan. Det er for tidligt at vide, hvordan de vil være. Jeg er ret sikker på, at de bliver stærkere end sidste år. Selvfølgelig med denne manager og med psg trøjer de gode spillere, de har fået - arsenal trøjer og jeg er sikker på, at de vil købe nye spillere - de bliver et hold. Det er banen i Beijing i stedet for den gamle fjende Mourinho og United, der vedrører Guardiola mest. Kraftig nedbør i løbet af den sidste uge har beskadiget lejepladsen ved fuglens nest, hvilket betyder, at City og United blev enige om at bruge det nærliggende olympiske sportscenter for at forhindre skade på banen yderligere. Det er vores andet forberedelsesspil. Det vigtigste er, at spillerne ikke bliver skadet. Vi ved, at fugtigheden til træningen ikke er så god som at spille en god to kampe mod fantastiske hold som United og Dortmund. Vi ønsker ikke at bruge for meget energi i træning på grund af fugtigheden, men vi går tilbage til Manchester i to uger af forberedelse før det første officielle spil. Vincent Kompany var blandt de trænere i morges, omend arbejder væk fra hans holdkammerater, da byens kaptajn ser ud til at hoppe tilbage fra et vanskeligt kvæstesår. Guardiola bekræftede, at den belgiske forsvarer ikke vil spille mod United, men var uvillig til at sætte en dato på hans tilbagevenden til første hold. Det vigtigste er for Vincent at komme i form, sagde han. Hvis det er for Sunderland, perfekt. Hvis det er imod de forsvarsmestere, perfekte , må han komme i form.
|