Bone and Joint Health
October 13, 2025, 06:19:04 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja Ingen gav dem en chans till en fasanshow mot Bangladesh i Dhaka, när de slogs ut i en  (Read 131 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 27, 2019, 05:35:54 PM »

Chelsea tröja Ingen gav dem en chans till en fasanshow mot Bangladesh i Dhaka, när de slogs ut i en session för att slås till ett förödmjukande tre dagarars nederlag för att testa cricket s nionde ranglag. Men de stod till tå med motståndare att dominera ett draget första test mot en sida som inte har förlorat hemma på nästan fyra år. Och de kom fotbollströjor nära att landa ett knockout slag som Indien limped till slutet på 172-6 efter att ha överlevt en torrid 52 overs i händerna på Englands s bowlers. Det betyder att England är scenting seger i de återstående fyra testen, börjar igen i Visakhapatnam på torsdagen. Och Cook anser briljant nyöppnare Hameed och all-rounder Ben Stokes kan vara nyckeln till en berömd serievinst. Och Cook, som blygsamt spelade ner sin 130 i den andra inningsen totalt 260-3 för att göra Indien ett fotbollströjor vinnande mål på 310 sagt: Han är en otrolig spelare. Han pressade mig nära pension när vi gick igår igår. En 19-årig inte bara slog mig utan gjorde snabbare än mig och gjorde det lättare än jag. Ingen pratade om att vi hade en chans i den här serien, men hur vi spelade det vi är där igen. Stokes, Liverpool tröja som med sin första innings hundratals bevisade att hans aggressin kan vara effektiv ute här, blev också berömd. Vridande wickets var förmodligen hans sista utmaning. Han har arbetat otroligt hårt, och han får belöningar för det. Han är en lysande spelare. Kok spenderade mindre än en dag med sin nyfödda dotter innan han flyr ut och erkände: Ja, jag har offrade lite för att komma ut hit. När du har sett din dotter i 18 timmar ... är det trevligt att du har scorat några körningar.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: