EduardoFan
|
 |
« on: January 27, 2019, 06:15:17 PM » |
|
Inter trøje Efter at have tilbragt 12 år i Arsenal, kunne han have opnået 108 mål i 397 optrædener og hjælpe klubben med at vinde to FA-cups. Theo Walcott kunne have forventet, at hans afgang fra Emiraterne ville være større end at gå i mørke, mens han bragte sine ejendele i skraldespand. Men sådan sluttede den til Walcott efter at han havde fuldført sin 20m pund til Everton. Da jeg fandt ud af at jeg kom her, måtte jeg tage der om natten og afhente alle mine ting i binposer, sagde Walcott. Jeg vil på et tidspunkt gå tilbage og sige mit rette farvel, men vi spiller dem meget liverpool trøje snart, som jeg ser frem til. Jeg har kendt Arsène Wenger siden jeg var 16 år og indbringer en ung spiller og tror på ham - jeg kan ikke takke ham nok. Med enhver spiller, hvis du ikke spiller, vil du blive ked af det, men jeg har altid haft så stor respekt for manager. Når du kigger på protokollen i denne sæson, har jeg spillet, jeg var ikke en del af det, så det handlede lige om at få timingen til højre. Som en karriereafgørelse følte jeg, at det var tid. Det skete så hurtigt. Der er ingen mening om at bo på fortiden. Walcott så på hans nye holdkammerat tog på Evertons Finch Farm base på onsdag og afsluttede sin første fulde session med dem på fredag. Den 28-årige er på vej til at lave sin debut for Sam Allardyces side - og gøre sin første Premier League start siden april - når West Brom besøger Goodison Park lørdag eftermiddag. Jeg napoli trøje har en ny manager, jeg er nødt til at imponere og få bolden til at rulle, sagde Walcott, som var den tredje højest scorende englænder i Premier League sidste sæson med 19 mål, bag kun Tottenham-parret Harry Kane og Dele Alli. Efter at have talt med gafferen og især Wayne [Rooney], følte jeg at klubben var på toppen, med en manager der synes at få det bedste ud af spillerne. Jeg vil have denne klub til at presse på og nå de niveauer, det kan, og du får den forstand, det er en klub, der økonomisk kan tiltrække store spillere. Jeg havde en mening fra Wayne, at han var sulten, og klubben var ivrig efter at presse på og derfor ønskede han at deltage. Han mente, at det var det rette sted, og jeg er helt enig med ham. West Broms besøg vil være Allardyces 1.000. kamp i ledelsen, en 25-årig karriere, hvor den 63-årige har været ansvarlig for Preston, Blackpool, Notts County, Bolton, Newcastle, Blackburn, West Ham, Sunderland, Crystal Palace og, for et spil, England. Jeg troede faktisk, jeg var allerede der, da jeg forlod Crystal Palace, fordi hvis du tællede Limerick, var jeg godt forbi 1.000 spil, men disse spil blev ikke tilføjet, fordi det ikke var en fuldtids milan trøje professionel klub, sagde Allardyce. At opleve så mange forskellige klubber med så mange forskellige kulturer har været en fantastisk rejse for mig. Jeg ser nu frem til, at gutterne sørger for at vi vinder, og jeg kan fejre det lidt mere, når vi får de tre punkter.
|