Bone and Joint Health
October 15, 2025, 12:14:44 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Schalke 04 tröja barn Sevilla kommer att behöva producera något speciellt på Allianz Arena om de sk  (Read 171 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 27, 2019, 07:50:00 PM »

Inter Milan tröja barn Sevilla kommer att behöva producera något speciellt på Allianz Arena om de ska nå sin första någonsin Champions League semifinal den här säsongen. Trots att Pablo Sarabia gav dem ledningen i det första laget mot Bayern München, gjorde olyckliga egna mål från Jesus Navas och Sergio Escudero de tyska mästarna möjlighet att kräva en första segerseger och att ta Inter Milan tröja barn ett stort steg mot de sista fyra. Backas av en livlig hemmafru på Estadio Sanchez Pizjuan, startade Sevilla detta bra och matchade sina besökare från Bayern. Den första chansen för en klar chans för vardera sidan kom 20: e minuten när en Escudero-boll från vänster var halvklarad av Mats Hummels, men bara så långt som Sarabia. Men spanjoren fluffed hans linjer, skjuter precis som en hel hälften av den andalusiska huvudstaden väntade honom att göra mål. Innan länge hade han bollen på baksidan av nätet, men öppnade poängen i 32: e minuten. Återigen kom det fram med ett Escudero-kors, med Sarabia som styrde det bra - men möjligen med lite hjälp från sin vänstra armbåge - och sedan begrava det. Ledningen var dock inte länge, bara fem minuter i själva verket. James Rodriguez passerade till Franck Ribery, vars kors avböjde Jesus Navas och gick spinnande mot nedersta hörnet innan David Soria kunde justera om för att göra det helt kvadratiskt i pausen. Bayern München kom ut föryngras under de andra 45 minuterna och de tog små och tio kontroller och drev Vincenzo Montellas män tillbaka. De var tålmodiga och tog sin chans Schalke 04 Tröjor när det kom, med Thiago Alcantara som producerade en dykningshuvud i 68: e minuten för att tvinga bollen in från Inter Milan tröja barn Escuderos start. Sevilla tog på Sandro och Luis Muriel när de letade efter ett mål som skulle dra dem på natten, men de kunde inte hitta det och deras europeiska äventyr ser ut som det kommer att sluta i kvartfinalen. - Matchblad: 1 - Sevilla: David Soria; Jesus Navas, Simon Kjaer, Clement Lenglet, Sergio Escudero; Steven Nzonzi, Guido Pizarro; Pablo Sarabia, Franco Vazquez, Joaquin Correa (Sandro, min 78); Wissam Ben Yedder (Luis Muriel, min 80). 2 - Bayern München: Sven Ulreich; Joshua Kimmich, Jerome Boateng, Mats Hummels, Juan Bernat (Rafinha, min 46); Arturo Vidal (James, min 36), Javi Martinez, Thiago Alcantara; Thomas Mueller, Robert Lewandowski, Franck Ribery (Arjen Robben, min 79). Domare: Daniele Orsato (Italien). Gula kort: Correa (Min 15), Pizarro (Min.90) för Sevilla; Ribery (Min.13), Bernat (Min.34), Muller (Min.85) för Bayern.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: