EduardoFan
|
 |
« on: January 27, 2019, 07:51:23 PM » |
|
Milan trøje Tidligere amerikanske og egyptiske mænds trænesteam Bob Bradley blev afsløret som leder af den norske klub Stabaek på fredag. Stabaek gjorde meddelelsen på klubbenes officielle hjemmeside, herunder i den en video af Bradley, der talte på engelsk. Stabaek kørte gennem det norske ligasystem i 1990erne og klatrede fra fjerde division til topfly og vandt deres eneste ligatitel i 2008. Du kommer ikke overalt, hvis du ikke ser og sætter stangen så højt som muligt, sagde Bradley i videoen. Og napoli trøje jeg ved, at Stabaek har gjort det i deres historie. Og at det i de senere år, når tingene er faldet lidt, har det ikke ændret tankegangen hos de vigtigste folk i klubben, og det har bestemt ikke ændret tankegangen hos supporterne. På grund af den kolde vinter løber den norske årstid fra forår til efterår, i modsætning til det meste af Europa. Den 55-årige Bradley ledede for nylig Egypts landshold, men hans kontrakt blev ikke fornyet, efter at landet ikke kunne kvalificere sig til 2014-verdensmesterskabet. Det Bradley-ledede egyptiske hold tabte på et sted til Ghana, der blev tegnet I gruppe G for turneringen - sammen med USA, Tyskland og Portugal. For at lazio trøje gøre det hele arbejde skal vi sørge for at vi er sammen i det. arsenal trøje Klubben har folk der støtter det på alle niveauer, sagde han. Jeg har en stor fornemmelse af, at dette er hvad klubben handler om, og jeg er glad for at være en del af det. Stabaek slog deres tidligere hovedtræner, Petter Belsvik, i sidste måned. Oplysninger fra The Associated Press blev anvendt i denne rapport.
|