Bone and Joint Health
October 14, 2025, 09:44:24 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool tröja barn Manchester United-chefen medger också att han aldrig har räknat Roman Abramovi  (Read 86 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 27, 2019, 09:52:14 PM »

Chelsea tröja barn Manchester United-chefen medger också att han aldrig har räknat Roman Abramovich som en vän. Mourinho återvänder till Stamford Bridge för första gången sedan han avbröts för andra gången av Abramovich i december. Fråga om receptionen han förväntar sig av fansen som en gång älskade honom, sade Mourinho: Att säga att jag bryr mig inte är sant. Vad kan jag förvänta mig? Jag vet inte. De kan tänka på mig och komma ihåg våra stora relationer och ha en bra reaktion. De kan titta på mig och säga i 90 minuter att han är Man United manager och Chelsea tröja barn han spelar mot oss, så han är inte någon vi gillar just nu. Om jag nu går dit som Man United-chef och de bestämmer mig för att ha ett annat tillvägagångssätt kommer Arsenal tröja barn jag alltid att respektera dem. Jag vet att jag var deras mest framgångsrika chef. Jag vet men jag gjorde mitt jobb. De gav mig sin kärlek och de gav mig sitt stöd. Det är det viktigaste. Om jag nu går dit som Man United-chef och de bestämmer mig för att ha Arsenal tröja barn ett annat tillvägagångssätt kommer jag alltid att respektera dem. Mourinho vann tre ligatitlar i sina fem trofébelastade år vid Stamford Bridge, men Abramovichs publicitet-blyg miljardägare. Vi har alltid förhållandet mellan ägare och chef. Det var ett mycket respektfullt förhållande. Vi var aldrig nära vänner. Om jag går till hans hus går jag bara av professionella skäl, bara för ett professionellt möte. Om vi ​​ser varandra är det bara på grund av det. Vi delar aldrig någonting personligt. Vi var inte vänner kanske för att jag var väldigt respektfull för ägarens position. Chelsea-anhängarna stödde Mourinho före och efter att han blev avskedad och slog även på sina egna spelare, som i början är skyldiga för att få honom att starta. Det betyder att tala om vad som hände. Gå tillbaka och tala och tala och tala. Jag lämnar klubbarna med en mycket bra känsla, känslan av att göra allt för att lyckas. Jag gav allt åt klubben. Jag gillar inte att gå tillbaka och tala speciellt om de dåliga sakerna. Jag är där i Chelsea historia och de är i min historia. Ingen anledning till dåliga känslor. Ägaren bestämde sig för att säkra mig, fansen har de ingen kraft. Fläktarna visade mig att de ville ha mig. Chelsea fans kommer att hyra den tidigare regissören Matthew Harding, som dog för 20 år sedan idag i en helikopterkrasch. Ex-Supporters Trust ordförande Tim Rolls sa: Harding årsdagen och det faktum att klubben markerar det kommer med rätta, tror jag, uppnå framträdande och förrang över återkomsten av Mourinho.

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: