Bone and Joint Health
October 13, 2025, 12:24:31 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea trøjer børn Og Thomas og Alejandro Moreno nedbryder Lionel Messi og Barcelonas sidste gisp-  (Read 80 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 27, 2019, 11:35:05 PM »

Roma trøjer børn Og Thomas og Alejandro Moreno nedbryder Lionel Messi og Barcelonas sidste gisp-sejr over Real Madrid i El Clasico. Lionel Messi støtter Bernabeu for at flytte Barcelona Level på point med Real Madrid på toppen af ​​La Liga. Real Madrid træner Zinedine Zidane kritiserede hans holds tendens til at savne chancer og ikke dræbe spil, efter at de blev slået 3-2 hjemme hos Barcelona i søndagens dramatiske Clasico, som ser catalanskerne overtage top spot i La Liga, Selvom Madrid har et ekstra spil tilbage til at spille. Lionel Messis 93. minuts vinder slog spillet, efter at James Rodriguez tilsyneladende havde fået en uafgjort til 10-mands hjemme side, som havde Sergio Ramos sendt ud. Madrid havde 22 skud på mål - 14 af dem var på mål - men Cristiano Ronaldo, Karim Benzema, Toni Kroos, Marco Liverpool trøjer børn Asensio og Luka Modificeret af Barca målmand Barcelona trøjer børn Marc Andre Ter Stegen. Vi havde chancer for at dræbe spillet selv, mange chancer for at score mål, sagde Zidane. Det er her, vi er skuffede med vores muligheder. Vi har haft mange chancer i mange spil og ikke taget dem. Til sidst bliver du straffet mod et hold, der ved, hvordan man spiller og kan gøre PSG trøjer børn skade. Men jeg har intet at forfalske mine spillere . Zidane indrømmede at hans spillere havde været udslæt for ikke at læne sig tilbage og forsvare med score 2-2 og tid næsten op, men ville ikke kritisere deres ambition direkte. Real Madrid har kun vundet to af deres sidste otte kampe mod Barcelona i La Liga. Resultatet kaster tilbage åbner titelløbet, selv om Madrid stadig vil vinde den første titel siden 2012, hvis de vinder alle seks af deres resterende armaturer. Intet ændres nu, sagde Zidane. Måske efter i dag bliver der flere ligaer, der ikke handler om at beslutte La Liga, vinde, tabe, tegne, intet kommer til at ændre. Dette ændrer ikke, hvad vi gør. Vi vil være positive indtil slutningen. Ramos afsked var den 22. af hans karriere og hans femte i en Clasico Zidane slået chancen for at kritisere Alejandro Hernandez Hernandez efter en lokal reporter foreslog forsvareren Gerard Pique at blinke rødt. Jeg vil ikke vide noget om det, sagde Zidane. Dommeren besluttede at vise en rød til Sergio, vi må acceptere det. Wales internationale Gareth Bale er vendt tilbage fra skade for at starte spillet, men halter af inden halveringstid med en tilsyneladende gentagelse af et langvarigt kalvproblem. Sa han følte sig godt, spændt på at lege, sagde Zidane. Jeg er ikke ked af noget, jeg er skuffet over for ham.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: