Bone and Joint Health
October 14, 2025, 03:13:15 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Psg trøjer Hvor irriterende. Du kvalificerer dig til Europa for første gang i syv årstider, og alt  (Read 167 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 27, 2019, 11:49:26 PM »

Arsenal trøjer Hvor irriterende. Du kvalificerer dig til Europa for første gang i syv årstider, og alt hvad nogen vil snakke om er dine lokale rivaler. Det er et mål for manden, at Tottenhams hovedtræner Martin Jol ser ud til at være uforskammet, når Arsenal-emnet løser sit hoved. Og så kan det bare være, at løbet for Champions League-kvalifikationen vil blive bestemt af en konkurrence af cool, med Jol den lille favorit. For mens Arsenal-manager Arsene Wenger mistede sin rag under det nordlige London derby i Highbury i sidste weekend, har hollandskeren i de sidste par dage brugt stille spørgsmål om Arsenal og deres søgen efter at vinde Champions League. Det ville være nok at køre enhver blåblodig Spurs mand gal, men Jol var ikke ved at bide. Men hvordan var situationen med Wenger tilbage? Jol havde ingen af ​​det. Det var bare tilbage, fordi han forlod, sagde han med et skævt smil. Åh, han er god. Det er et mål for Tottenhams ambition denne sæson, at der ikke blev stillet et enkelt spørgsmål om holdets modstandere i eftermiddag. Men så hvorfor spørge om Bolton, når du så let kan se frem til tre uger væk og en Champions League / North London forstyrret i Paris? Nå, det er trin tre, sagde Spurs hovedtræner, som om der henvises til en europæisk masterplan. Jeg tror, ​​vi har brug for to sejre for at gøre alt sikkert, forhåbentlig afslutte fjerde og så må vi vente på bayern trøjer finalen. Tottenhams standby-kaptajn og engelske målmand Paul Robinson var mindre reserveret efter hans mening. Hvilken vej ville han have dived, hvis han stod over for Juan Roman Riquelmes straf hos El Madrigal? Hvis jeg har stået i Arsenal målet for det andet? Sagde han. Jeg ville have gået ud af målet og lade ham score. Og hvis Arsenal slog Barcelona i Paris næste måned? Det ville være et stort slag for holdet og et massivt slag for tilhængerne. Uanset om det skulle afgøres på bekostning af det andet hold, der kæmpede for 38 spil at være der - de gjorde reglerne klare i starten af ​​sæsonen , men det føles ikke retfærdigt. Den gamle vagt sagde enstemmigt, at det ville være en katastrofe, hvis Tottenham skulle klare fjerdepladsen kun for deres bestræbelser på at blive knust af en Arsenal-vinde mod Barcelona. Du har brug for den erfaring til at gå op på et niveau, sagde tidligere barcelona trøjer Spurs manager Keith Burkinshaw. Hvis du er en stor klub, skal du være der på den store scene. Som unge talenter - som vinger Aaron Lennon - modner, vil de have brug for indtægterne fra et europæisk løb for at holde dem der. Burkinshaw og hans 1981 FA Cup-vindende hold blev samlet på The Dorchester i London i sidste uge for at fejre femogtyvende årsdagen for deres sejr over Manchester City. Efterhånden som armaturerne gik juventus trøjer ned, blev tankerne kastet tilbage til kampen, der markerede begyndelsen på en ny æra for Tottenham i 1980erne. Efter en årrække i ørkenen bevarede de FA Cup næste år og fortsatte med at vinde UEFA Cup i 1984. Forskellen for Tottenham bliver Jol. Populær hos spillere tidligere og nutid, han har et element af englænderen i ham, der gør ham til fansen. Det er, at han kender klubbens historie, sagde assisterende leder Chris Hughton. Han forstår fodboldtraditionen. Jol er enig. Jeg spillede her [i England, for West Brom og Coventry], så det hjælper, sagde han. Fordi jeg kendte kulturen, holdt jeg mit engelske personale, og det gør en forskel. At have Chris Hughton og Clive Allen er det en stor bonus. På sin plads satte Jol spørgsmålet om pressen sammen foran ham. Det er alt godt, sagde han med glæde at ansætte den nordlige London-folkeafstemning. Det er en indikation på en mand, der er komfortabel i hans omgivelser, og Jol ser ud til det lange træk. Onus er på Spurs for at vinde i eftermiddag, men skifte til det større billede og presset er alt på wenger.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: