Bone and Joint Health
October 14, 2025, 02:02:08 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Schalke 04 Tröjor Lucas Lima sa att han inte skulle utesluta att leka i Kina. Brasilien mittfältare  (Read 157 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 28, 2019, 12:52:23 AM »

Liverpool tröja barn Lucas Lima sa att han inte skulle utesluta att leka i Kina. Brasilien mittfältare Lucas Lima förhandlar för närvarande en ny affär med den brasilianska klubben Santos, men har inte uteslutit ett drag till antingen den kinesiska ligan eller Europa, enligt PSG tröja barn hans agent Wagner Ribeiro. Fem är i Brasiliens trupp för VM-kvalitativa matcher den 6 oktober och 11 mot Bolivia och Venezuela. Är mitt hem, jag har vänner här. Det finns en chans, men jag kommer att analysera det. Jag tror att om jag förnyar kommer det att finnas en exitklausul som är bra för båda sidor, berättade spelaren för brasilianska medier. Fem sa att han ursprungligen var ovillig att överväga den kinesiska ligan av rädsla för att det skulle skada hans chanser på Selecao, men sade att han uppmuntrades Lazio tröja barn av uppringningarna av Renato Augusto, Gil och Paulinho, som alla spelar där. Det finns en chans att jag skulle spela, men jag skulle behöva studera det mer, sa fem. Han har inte gått med några faktiska erbjudanden så jag lägger den åt sidan för just nu. Jag har ett bra ögonblick med Selecao, så jag har inte ens frågat om det. Jag är väldigt glad här och det finns också möjligheten. Alla drömmar om det, men nu njuter jag av mitt land med landslaget. Santos är för närvarande i fjärde plats i den brasilianska ligabordet och kan kvalificera sig till årets Copa Libertadores nu när Brasilien har fått två extra poäng för 2017-tävlingen. Sedan utgången av Gabriel Barbosa från Santos till Inter Milan har Lima spelat en framträdande roll för Brasilien-klubben. Fem söker enligt uppgift en överenskommelse med 2020 med en Juventus tröja barn utloppsklausul på 15 miljoner dollar som borde tillåta honom att överväga.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: