Bone and Joint Health
October 14, 2025, 03:11:34 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli trøje Real Madrid slog vej til en 4-2 sejr mod Leganes i LaLiga onsdag aften, men de største  (Read 164 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 28, 2019, 01:07:57 AM »

Chelsea trøje Real Madrid slog vej til en 4-2 sejr mod Leganes i LaLiga onsdag aften, men de største overskrifter kom på grund af frustrationen fra James Rodriguez, der tvang træneren Zinedine Zidane til at forsvare sin spiller. Colombia-internationalen var yderst frustreret over at blive erstattet i Madrid-derby-sammenstød og gjorde intet forsøg på at skjule det faktum, da han fik vej til bænken for at åbne scoret. Jeg har ikke talt med ham, det er normalt, at en spiller ønsker at spille den fulde 90 minutter, fortalte Zidane en pressekonference efter kampen. Det er ting der sker, og det er det. Han spillede godt, og jeg er glad for det. leverkusen trøje Jeg har ikke noget imod James, ret modsat. Det er rigtigt, at han ikke er på banen så meget, men han er fornærmende og arbejder hårdt. Det sker også med Karim [Benzema]. tottenham trøje Jeg er glad for ham, og det er normalt, at han er irriteret til at blive erstattet. Jeg gør ting til gavn for holdet, jeg forstår hans irritation, men han vil fortsat være vigtig. Los Blancos indrømmede to gange i første halvleg mod at kæmpe Leganes, men Zidane var tilfreds med, hvordan spillet gik ud i det hele taget, herunder Marco Asensios præstationer. Vi kom meget godt ind i spillet, og i to minutter ændrede alt, tilføjede den reelle chef. Det var ikke, at vi svigtede, det var mangel på koncentration. I anden halvdel kontrollerede vi spillet meget bedre. [Asensio] havde et godt spil, vi ved alle om leverkusen trøje hans kvalitet. Alle spillerne har det svært. Vi har brug for alle. Du taler om erstatninger og starter spillere, men vi er alle sammen i samme båd. Det er klart, at jeg er glad, men det er fordi jeg har et godt hold. Næste op til Los Blancos er det lille spørgsmål om et andet lokalt derby, denne gang mod Atletico Madrid på Estadio Santiago Bernabeu på lørdag.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: