Bone and Joint Health
October 14, 2025, 12:22:00 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea trøje Men hvad er langt fra klart i går var, om Southgate vil være England fuldtidschef. Ha  (Read 116 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 28, 2019, 01:15:43 AM »

Napoli trøje Men hvad er langt fra klart i går var, om Southgate vil være England fuldtidschef. Han har 32 dage til at overtale de beføjelser, det er, offentligheden og punters han er mand til jobbet. Men i går var Southgate langt fra gennemsigtig, og han forlod det indtryk, han har, for at overbevise HVIS, at han vil have rollen. Ex-Middlesbrough manager steg op fra under-21erne for at overtage som senior chef i kølvandet på skændsel Sam Allardyces afgang og den efterfølgende FA-krise. Han har dette lørdagsspil mod Malta, flere VM-kvalifikationskampe med Slovenien og Skotland og en venskabskamp i Spanien, der gør det muligt at lave sind, herunder hans eget. Om sommeren styrede den 46-årige sig ud af at lykkes Roy Hodgson og sagde, at det var en rute, jeg følte, jeg var klar til at tage. Det er trods ham, at han har tre års chefer på Middlesbrough og fire som tre-løven under 21-træner. Mindre end en måned efter at have sagt disse ord, leverkusen trøje var han på FAs træningsbase undvigende spørgsmål om, hvorvidt han håbede at blive på sin kvartet af spil som midlertidig chef. Jeg har ikke haft tid til at tænke det igennem, sagde han om udsigten til at føre England til verdensmesterskabet i Rusland i 2018. For seks dage siden var jeg ved at forberede mig på Kasakhstan og Bosnien, med et andet hold, med et andet supportteam. Der er ingen tid til at tænke frem og faktisk tror jeg ikke, det er ret til milan trøje at tænke for langt frem. Jeg tror, ​​at det er rigtigt at fokusere på, hvad vi skal gøre i denne uge, så til de spil der kommer op. Derefter har alle tid til at trække vejret, organisationen har tid til at trække vejret. Så vil folk vurdere det job jeg har gjort. De vil i sidste ende vurdere resultaterne, det vil være vigtigt at vurdere, hvordan vi har håndteret enhver situation, vi har lagt i. Og så kan de træffe en beslutning. Jeg har en privilegeret position, som jeg vil vide mere om den rolle og alt det indebærer. Southgate så rimeligt sikker på, tottenham trøje da han gjorde sit første udseende som chef for seniorer. Southgate - hvem viste sig iført en grå jakkesæt, lyseblå skjorte uden slips og brune brogues - ses som en af ​​de mest mildmændige ledere. I en fælles selvbiografi med den tidligere Crystal Palace målmand Andy Woodman kaldte Woody og Nord - Southgate blev kaldt Nord efter 80erne tv-præsentant Dennis Norden for hans bevidste måde at snakke på - han afslører, hvor meget han kan lide en fløde te, næppe en typisk favorit i Macho verden af ​​fodbold! Men i går insisterede han på, at han havde det nødvendige for at træffe hårde valgbeslutninger. Jonathan Woodgate, og jeg var ikke i nærheden af ​​det niveau, jeg er nu, intetsteds, sagde han. Alligevel sluttede vi 12 og 13. Nu får du højt profilerede navne i Premier League-afslutningen i disse stillinger. Jeg ser på holdet, og jeg har arbejdet med de fleste af dem. Du er nødt til at behandle spillerne respektfuldt, især store spillere. Men du skal træffe faste beslutninger. Vi har lavet faste beslutninger med under-21erne i løbet af de sidste par år. Jeg accepterer det er ikke helt det samme som nogle af de store senior spillere, men principperne er de samme. Jeg tror, ​​det har en virkning, hvis det er sjældent, fordi folk er rystet ud af den mentale tilstand, de er i, fordi de måske ikke forventer det. Blev bedt om at give et eksempel på ham at vedtage hårtørrebehandlingen, tilføjede han: Jeg tror ikke, det er for mig at sige, det er jeg, jeg m det. Jeg er sikker på, at der er masser af spillere, der ville fortælle dig. Southgate s afsløring kom i skarp kontrast til brash og cocky Allardyces debut præcis fem uger tidligere. Det mest positive, Southgate sagde: Jeg er ikke her for at være turist. Jeg er ikke bare her for at se på det og nyd det og åh, det er det ikke vidunderligt. På trods af det er det umuligt at fortælle dig et visum i 2018.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: