Bone and Joint Health
October 14, 2025, 10:10:34 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bayern trøjer Yamaha Movistar racer, Maverick Vinales, undlod at fortsætte den glatte trend i de to  (Read 160 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 28, 2019, 01:26:43 AM »

Tottenham trøjer Yamaha Movistar racer, Maverick Vinales, undlod at fortsætte den glatte trend i de to foregående serier i MotoGP denne sæson. I løbet i USA blev det ikke lykkedes Vinales at færdiggøre efter at være faldet, da han kom ind på runde 2, lige ved hjørnet af 18. I forbindelse med hændelsen kaldte Vinales det en mærkelig ulykke. Vi har kontrolleret alt, selv brændstofets hastighed er også det samme som kvalifikationen, jeg kalder det en mærkelig ulykke, sagde han som rapporteret af Crash.net. Vinales forvirrede kan falde. Hvis han fiorentina trøjer ikke er færdig, får han tabt top spot mens racerchauffører på grund af hans holdkammerat, Valentino Rossi. I tre serier har Rossi aldrig vundet. Men han var altid på podiet. I sin udtalelse mistænker Vinales det medieforbundne dæk som årsag til hans fald. Men han indså, at alt kunne ske for hver racer. I hændelsen løb, at jeg kan ske for enhver racer, som lazio trøjer Marc Marquez i Argentina, ved jeg bestemt ikke, hvorfor jeg kan falde, tilføjede Vinales. Vinales dømte også, at der ikke var noget galt med bane og motoren, som han redede. Faktisk føler han sig godt og sikkert før løbet. I starten af ​​løbet har han selvtillid vil kunne udføre optimalt. Det er derfor jeg kalder det en bizar ulykke, jeg har aldrig faldet sådan i min karriere som en racer, jeg er sikker på barcelona trøjer at jeg forsøger at roe mig, fordi det ikke er min og teamets skyld jeg Jeg er sikker på, at jeg kan holde op, konkluderede Vinales.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: