Bone and Joint Health
October 13, 2025, 01:17:53 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool tröja När han talade till pressen efter att ha tittat på sin Real Madrid-sida, slog Cultu  (Read 83 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 03:53:08 AM »

Arsenal tröja När han talade till pressen efter att ha tittat på sin Real Madrid-sida, slog Cultural Leonesa 7-1 i första foten av sin 32-tals Copa del Rey-tränare, fortsatte tränaren Zinedine Zidane sin tradition att vägra att markera en enda spelare, istället betona lagets prestanda. Fransmannen vilade BBC-tridenten för Juventus tröja fixturen mot Segunda B-sidan, men såg de yngre medlemmarna i hans lag på steg och kom bland målen. Jag tyckte om alla mina spelare på planen ikväll, som alltid, sa Zidane i Juventus tröja sina kommentarer efter matchen. Vi spelade ett bra spel med en mycket seriös inställning. Våra motståndare visade att de har kvalitet och att de kan skada dig om du låter dem spela, vilket var fallet med deras mål. Men vi spelade vårt spel och respekterade vår rival så jag är glad . Mannen som är känd för att göra ett av de största målen i Real s historia bröt ros på back-up center-back Nacho Barcelona tröja Fernandez för sin spektakulära volley, Los Blancos sjätte mål på natten. Nacho s mål var vackrare än det jag gjorde för att vinna den nionde Champions League, utbröt han. Jag är väldigt glad för honom eftersom han alltid tränar allvarligt och han förtjänar allt beröm att han får. Med passage till 16-talet nästan säkrad, påminde Zidane reportrar att många viktiga utmaningar fortfarande ligger framför hans lag. Vi har inte vunnit någonting än, tillade han. Låt bara fortsätta på den här vägen eftersom det fortfarande är en väldigt lång väg att gå.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: