MollieHorn
Newbie

My name is Starla and I am studying Occupational Therapy and Greek and Roman Culture at Dedemsvaart / Netherlands.
|
 |
« on: January 26, 2019, 03:31:44 AM » |
|
Leverkusen trikot Sendt til forsiden af Jamie Spencer, da boderne blev åbnet, blev han aldrig ledt over to mile tur. Sejren var dog langt fra visse som seks heste bestred føringen i den sidste furlong. Til hans kredit var Big Orange ikke til overgivelse som Pallasator, den anden og Sheikhzayedroad, Leverkusen trikot den tredje, snappede i hans hæle. Han bærer sit hjerte på ærmet, sagde Spencer. Han er en stor stærk galoper og kan holde topfart i længere tid end sidste år. Michael Bell, den vindende træner, planlægger at bringe sin stjerne tilbage til samme Double Triggers tre timer i løbet. Han er meget modig. Han er så stor, og vi ved, at store heste har brug for tid til at modne. Selvom det er et kliché, er han som en fin vin, da han bare bliver bedre med alderen. Mere umiddelbart Bell er toying med ideen om en anden tilt på Melbourne Cup, som er Big Orange færdiggjort femte i sidste år. Hans ejer, Bill Gredley, er ikke så ivrig, men jeg er meget opsat på BVB trikot at løbe, hvis han ikke får stor vægt, sagde Bell. Det var en stor oplevelse sidste år, sammenlignet med min Derby succes med Motivator. Jeg ville elske at gå tilbage og vinde og fejre at drikke Aussies Fosters. Mehma kæmpede som større Blue Point i Qatar Richmond Stakes. Richard Hannon, den succesfulde træner. Men han er meget hård. Jeg elsker ham. Han har ikke gjort noget forkert hele året. Jeg elsker ham endnu mere nu. Vi vil nok tænke på enten Prix Morny eller National Stakes næste. Amanda Perrett får som regel mindst en vinder på sit lokale spor i løbet af de fem dage, og hun landede en gamble i åbningshandikapet med You Re Hired. Han var meget modig, da han var Fußballtrikots günstig lidt grøn i løbet af løbet, men han kom til sidst, sagde Perrett, hvis far Guy Harwood plejede at dominere dette møde i 1980erne. Han havde ikke meget vægt på ryggen, hvilket var en stor hjælp. Forhåbentlig vil han forbedre og modne som året går videre. Jeg vil gerne bringe ham tilbage næste måned. ● WILLIE MULLINS og Ruby Walsh vandt £ 300.000 Galway Hurdle med Clondaw Warrior.
|