Bone and Joint Health
May 06, 2026, 03:38:45 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus tröja Hibernian kommer att överklaga Neil Lennons fem matchiga UEFA-däck. Hibernian har la  (Read 114 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 07:10:58 PM »

Juventus tröja Hibernian kommer att överklaga Neil Lennons fem matchiga UEFA-däck. Hibernian har lanserat en överklagande efter att manager Neil Lennon slogs med ett UEFA-däck med fem matcher efter att Arsenal tröja ha blivit belastad med våldshandlingar mot domaren. Lennon har redan serverat en automatisk one-match-touchlinje för det andra benet i Danmark, vilket Hibs vann 1-0 innan han gick ut på straff. Den extra straffet - och laddningens art - kom som en chock. Det var ingen uppenbar sammandrabbning mellan Lennon och spansk domare Juan Martinez Munuera under matchen. Munuera kallade Lennon ut ur hans dugout innan Brondby tog frisparken och skickade honom till ståndet efter att Chelsea tröja Jason Cummings hade reglats offside i 30: e minuten på påskvägs mötet. Den tidigare Celtic och Bolton-chefen känner att den dubbla straffet var orättvist vid den tiden. Hibernian är medvetna om sanktionen som UEFA ålägger huvudledaren Neil Lennon och är i färd med att överklaga upphävandet. Jag remonstrerade med linjeman och skickades av utan anledning alls. Jag trodde inte att domaren hade ett bra spel, vilket är vad jag förväntade mig efter att ha tittat på hans rekord före matchen. Jag vill överklaga det för att det bara är en nonsens. Det är första gången i Arsenal tröja Europa som jag har skickats till stativet, så jag är verkligen irriterad av det. Det såg ut som om han ville vara stjärnan i showen istället för spelarna.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: