EduardoFan
|
 |
« on: January 28, 2019, 09:19:48 PM » |
|
Fodboldtrøjer børn Marco van Basten har trukket sig ned som AZ Alkmaar-træner, men han vil fortsætte på Eredivisie klubben som assistent til sin efterfølger. Van Basten sagde, at han var hovedtræner får mig oftere og mere fysiske og mentale problemer, og at han ønskede at arbejde ud af rampelyset. Klubdirektøren Earnest Stewart sagde, at den 49-årige Van Basten ville koncentrere sig om at udvikle ung talent hos klubben, som ligger 12 i 18-nederlands nederlandsk topfly. Stewart sagde, at klubben talte til Van Bastens tidligere assistent, Alex Pastoor, om at tage tøjlerne. Van Basten, den tidligere Hollandske angriber, sluttede sig til Alkmaar denne sæson. Jeg arbejdede hårdt på det, fordi jeg synes napoli trøje at være en træner et godt og interessant job, sagde han. Jeg har forsøgt arsenal trøje at fjerne det så længe som muligt, men du når et punkt, hvor du siger: Dette er noget, der holder tilbage for ofte, og så skal du vælge. Han gik videre i denne måned med uopdagede helbredsproblemer. Nederlandske medier rapporterede, at han led stressrelaterede hjertebanken. Den stress, jeg oplevede som hovedtræner, var meget mere, end jeg ville have ønsket, sagde han. Det er [hjertebanken] sket med mig flere gange i løbet af de sidste år. Jeg troede jeg kunne overvinde det, og at tingene ville blive bedre. Jeg arbejdede hårdt på opsving og fulgte de nødvendige behandlingsforløb. Jeg ønskede at fortsætte, men de holdt tilbage. Der var to løsninger: at gøre noget andet eller ændre den måde, jeg arbejder i øjeblikket på. Derfor bad jeg AZ om at ændre mit ansvar for at passe mig bedre, så jeg kan fortsætte, tilføjede han. Van Basten trænede Holland fra 2004-08, efter at holdet blev elimineret i kvartfinalen af 2008-EM i Rusland. Han trænede også Ajax fra 2008, indtil han trådte tilbage i 2009 og sagde, at han ikke betragtede sig lazio trøje selv op til jobbet. Hvad jeg bringer til Ajax, er ikke nok, sagde Van Basten, da han meddelte sin beslutning i 2009. Ajax fortjener bedre end det, jeg har opnået i år. Mine kvaliteter er ikke nok til at gøre forskellen næste år med denne gruppe.
|