Bone and Joint Health
July 12, 2026, 12:40:15 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona trøjer børn Formanden for den tyske fodboldforening, Wolfgang Niersbach, trak sig mandag  (Read 85 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 28, 2019, 09:48:26 PM »

PSG trøjer børn Formanden for den tyske fodboldforening, Wolfgang Niersbach, trak sig mandag ud over en 2006-verdensmesterskandale, der har skændt verdens største fodboldforbunds omdømme. Niersbach, som undersøges for skatteunddragelse i forbindelse med affæren, sagde, at han tog det politiske ansvar for en kontroversiel betaling på 6,7 mio. EUR til Fifa, der angiveligt var vant til at bestikke embedsmænd i verdens fodbolds styrende organ for at stemme på Tysklands verdensmesterskabsbud . Han nægtede igen enhver forseelse. Den 64-årige har sagt, at pengene blev betalt som led i en finansieringsaftale med FIFA af turneringsarrangører for at sikre et tilskud på 250m schweiziske franc. For at beskytte DFB og stillingen går jeg ned som DFB-præsident med et tungt hjerte, sagde han. Jeg besluttede at træde tilbage, fordi jeg indså, at jeg skulle Juventus trøjer børn tage Liverpool trøjer børn det politiske ansvar. Kernen i undersøgelsen er € 6,7 mio. Betaling foretaget i 2005, at Der Spiegel-magasinet påstod, at der var et afkast på et lån fra den daværende adidas administrerende direktør Robert Louis-Dreyfus for at hjælpe med at købe stemmer til VM-budet ved FIFA-valget i 2000. Jeg var der fra den første dag i budet til verdensmesterskabet i 2006 indtil slutningen ... og i alle disse år arbejdede jeg ikke kun på en ren måde men også med lidenskab og tillid, tilføjede Niersbach. Han havde været hos DFB i omkring 25 år, steget fra talsmand til generalsekretær og derefter præsident i 2012. Det gør det endnu mere deprimerende og smertefuldt at blive konfronteret år senere med processer, jeg ikke havde noget at gøre med. Jeg vil gerne gøre det klart endnu engang, at jeg ikke var klar over de pågældende betalinger. Det er det der gør beslutningen om at lide den politiske konsekvens så meget hårdere. I sidste uge rappede over 50 politi- og skatteundersøgere DFBs hovedkvarter såvel som Niersbachs og andre embedsmænds hjem. De søgte efter beviser for at bakke op imod Frankrikes anklagers kontor, at præsidenten, en VM-direktør for VM 2006 og to tidligere udvalgskollegier, ikke betalte skat på € 6,7 mio. Undersøgelser pågår for at Barcelona trøjer børn afgøre, om de vil blive opkrævet eller ej. Bladets rapport hævdede, at der var oprettet en slush fond med Louis-Dreyfus økonomiske støtte til køb af stemmer til Tysklands World Cup-bud. Både DFB og Niersbach, såvel som den daværende organisationschef Franz Beckenbauer, har afvist krav fra Der Spiegel. Men Niersbach indrømmede en intern undersøgelse på vej for at finde ud af, hvorfor beløbet blev betalt til FIFA, og hvad var det brugt til. Spurgt den 22. oktober, hvorfor DFB havde betalt FIFA mængden, sagde Niersbach: Jeg ved det ikke. Fifa undersøger også spørgsmålet.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: