Bone and Joint Health
May 17, 2026, 01:52:07 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Roma trøje West Ham United angriber Carlton Cole indrømmer at han ikke er bange for at konkurrere m  (Read 130 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 29, 2019, 01:05:11 AM »

Chelsea trøje West Ham United angriber Carlton Cole indrømmer at han ikke er bange for at konkurrere med Andy Carroll for regelmæssige stillinger hos klubben på dette tidspunkt. Carroll bragte The Hammers fra napoli trøje Liverpool gennem lånemuligheder indtil slutningen af ​​sæsonen. Siden han blev medlem af West Ham, har Cole altid været hovedrollen ved at ramme modstandernes net. Det er bevist med hans måldonationer, der er optaget i de sidste fire juventus trøje sæsoner, er englænderen altid en topscore for London-klubben. Men Carrolls ankomst bekymrede sig ikke 28-årsdagen spiller faktisk vurderede tilstedeværelsen af ​​tidligere Liverpool spillere kan have en positiv indvirkning på klubbenes egen succes. Hvert år skal hvert hold have gode spillere, og det kan give en sund konkurrence for klubben. Jeg er en mand, der tror det, og du kan være tilfreds, hvis du spiller hver uge, sagde Cole på torsdag på West Hams websted. Jeg glæder mig over udfordringen leverkusen trøje fra Andy Carroll, fordi han er en af ​​de bedste strejdere i Premier League, og det vil kun genoplive mig for at blive en bedre spiller, sagde han. Endvidere bifalder han også ankomst af midtbanespiller Yossi Benayoun. Han tvivler ikke på storheden af ​​artiklen, han engang arbejdede sammen på klubben i dag i 2006-2007 sæsonen siden. Yossi er en strålende spiller og en stor Premier League-spiller. Han kom endelig tilbage, da holdet havde brug for sit bidrag, konkluderede han.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: