Bone and Joint Health
October 14, 2025, 06:22:40 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja ESPN FCs Alejandro Moreno deltar i Neymars roll för Brasilien, med fokus på hur han ä  (Read 164 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 29, 2019, 02:12:55 AM »

Juventus tröja ESPN FCs Alejandro Moreno deltar i Neymars roll för Brasilien, med fokus på hur han är mogen på och utanför planen. Shaka Hislop väger in på Gerard Piques senaste kommentarer om Real Madrid och frågar vad försvararen försöker uppnå. Craig Burley och Mark Donaldson försöker att förnuftiga att länka rykten om Neymar till Manchester United. Den grundande partnern Chelsea tröja för den brasilianska investeringsgruppen DIS har anklagat Neymar och hans familj för att vara förrädare, medan insistera på att Brasilien och Barcelona inte kan vara en förebild för barn för vad han gjort. Investeringsgruppen lämnade ett klagomål efteråt. Och nu, efter att ha förlorat en senare överklagande, kommer Chelsea tröja Neymar och de involverade att stå inför rättegångar mot korruptionskostnader relaterade till överföringen. Talar för första gången offentligt, slog en emotionell Delcir Sonda Neymar och hans familj för förräderi. DIS fick 40 procent av 17,1 miljoner euro när Neymar flyttade klubbar, men trodde att de borde ha fått 40 procent av hela avtalets omfattning. Vi litade på Neymar Vi kommer in av hans far och Wagner Ribeiro 2008 och vi förhandlade fram, sa han. Kia ville ta honom till Chelsea, men jag investerade i honom, i sin framtid, på sin professionella debut debut. Vi investerade R 5,5 miljoner, vi gjorde vänner till familjen, vi betalade för resor till London för sin pappa och Jerusalem för familjen. Hur kan den här barnen säga att han inte känner till mig? Jag blev knuffad i ryggen. Neymar flyttade till Brasilien för 86 miljoner euro sommaren 2013. Vi är en betrodd affärsman, inte en förrädare. Jag är en seriös affärsman, inte en förrädare. Jag är en seriös affärsman, inte en förrädare ... Vi är seriösa och vi investerar i sociala, unga, äldre. Vi börjar från botten och kommer hit med mycket svett. Han besökte min familjs hem och jag deltog i hans, jag blev förråd av Neymar, hans pappa och hans mamma. Neymar, hans föräldrar och Barcelona är utformade en bluff. Falska kontrakt, hemliga advokater DIS var ett offer för stellionat och privat korruption, enligt spansk lag. Sonda sa att det var svårt att väcka talan mot Neymar, och att han fortfarande känner sorg efter att ha fattat beslutet. Korruption sprider sig i Brasilien, och i fotboll är jag också väldigt ledsen och irriterad, sa han. Jag investerade och trodde Barcelona tröja på hans familj. Vi hade grillar, vi hade en svit på Villa bara för dem. Jag tror att jag har allt från botten av mitt hjärta, jag känner sorg.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: